Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Ja, hva hadde vært så på grensa at du hadde forlatt han/hun? Spør om dette fordi jeg tror jeg er i et dårlig forhold, men er ikke sikker.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 At vi bryter hverandre ned og ødelegger livet for hverandre.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Det er vanskelig å si, for akkurat nå er jeg i en sånn situasjon at jeg ikke klarer å forestille meg at vi skal gå fra hverandre.. Men jeg skriver under på første anonym, hvis vi bryter hverandre ned og forholdet er destruktivt. Jeg kan ikke med sikkerhet si at jeg hadde gått hvis hun hadde vært utro.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Et forhold man er usikker i bør man forsøke å komme til bunns i rimelig fort, mange ganger er det bagateller som river seg frem til store konflikter, kommunikasjon er viktig hele veien. Ikke gjør noe du angrer på, gå i deg selv og spør din partner om evt. forståelse og endringer av det som plager deg, man må gi og ta i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Det skal mye til. Men jeg tolererte ikke utroskap.Jeg har tolerert mye annet. Jeg klarte ikke å leve med at barnet mitt ble regelrett mobbet av stefaren sin. Da dro jeg
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Visst din Han/hun etter en veldig stresset situasjon hadde slått barnet, ikke hardt men alikavel slik at barnet hadde grått, hadde du gått da? Min mann har gjort det flere enn to ganger..men det har vært etter at ungene har vært ekstremt vanskelig,ikke hørt etter.(Hadde blandt annet tegnet på veggene) Jeg mener det er uakseptabelt ,har sagt at jeg ikke tolerer det uansett situasjon, men han hører ikke etter. Kan legge til at han er utlending og det er vandelig i hans kultur, men det er ingen unnskyldning.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Det er det som er problemet, jeg har sagt mange ganger til han hva jeg synes om diverse ting, men han hører ikke etter. Finnes en liste på internett hvor man kan sjekke om man blir psykisk mishandlet. Visst du har over 10-15 poeng er det stor fare for det. Jeg har 36 punkter, men tenker at jeg kansje tar feil? For ingen ekteskapå er perfekt. Prøblemet er at jeg aldri har sett hvordan et normalt forhold skal være så har ingenting å sammenligne med... HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Hvordan ble barnt ditt mobbet? Tror mannen min gjør det mot min datter. I begynnnelsen de første årene var han veldig snill, etter at han fikk egne unger og hun ble større synes jeg han forandret seg litt. At han kaller henne for dum etc, Merker at hun avertil er litt redd for ham, noe han mener er respekt for han. Men ,så er han jo også veldig snill også, så blir så forvirra..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Hun var sengevæter, og ble mobbet for det. Hun var veldig kresen, og han tvang henne til å spise mat hun ikke likte når jeg ikke var hjemme (jobbet kveldsskift). Det var mye mer, og jeg vil ikke engang skrive om det. Jeg tillot det ikke mer en dag. Burde ikke tillatt det en eneste dag, men trodde det ble bedre hvis jeg bare kjeftet på han. Men det ble heller verre. Så jeg dro fra han. Skulle dratt fra han lenge før. Drittsekken.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #12 Skrevet 20. mai 2009 Om ting ikke fungerer. Det hjelper ikke at man er glad i hverandre om man bare krangler om absolutt alt og ikke klarer å samarbeide om noe. Overdreven sjalusi orker jeg heller ikke. Har vært i et slikt forhold en gang for mye. Aldri mer! Utroskap vet jeg også at jeg heller ikke kan glemme og at jeg kommer til å gå om det skjer. Eksen var utro og jeg tilga han, men ting ble aldri det samme. Ble ikke sjalu og mistenksom på hva han drev med, hvem han var sammen med osv, men det at han hadde klart å lyve meg rett i fjeset og følelsen av at all vår historikk og hverdag ikke betydde noen ting tok kverken på mine føleser for han. Jeg klarte ikke tro på hans erklæringer om at han elsket meg og det vi hadde sammen og mannen ble mer og mer patetisk i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå