Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt sex etter innsett?

Vi har bare hatt det en gang, og fikk angst etterpå for å ha ödelagt noe...

er på rd13.

Kan det påvirke? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere ventet 14 dager etter uttaket (pga infeksjonsfaren) så er det helt OK :-) (..og det gjorde dere jo)

Ikke noe å bekymre seg for!

Skrevet

oops, oi, det var 13 dager etter da, men det går vel sikkert bra. så teit at legen ikke sa det til oss. hun sa bare, vent "noen" dager...

men, jeg tenkte også på om det kunne gjöre sånn at embryoet lösnet?

eller påvirkes ikke det?

takk, MK:)

Skrevet

Du må vente 1 uke etter uttak før du kan ha sex. Det står på lappen min fra sykehuset. Så i følge haugesund gjorde du ingenting galt.

Skrevet

Samme beskjeden fikk vi også.

Det har helt sikkert gått bra.

Skrevet

På St. Olavs sa de ingenting om avholdenhet. Lev som vanlig fikk vi beskjed om.

Skrevet

Heisan!

Det var jo 15 dager etter uttaket, så uansett har dere ikke gjort noe dere ikke burde :-)

..og nei, har det først festet seg så sitter det ganske så godt, og løsner ikke pga at vi har sex eller gjør andre dagligdagse ting.

Skrevet

Spurte spesiellt i dag jeg (pga denne tråden) på St. Olavs. Satte inn i dag. Kunne gå hjem å ha sex med en gang sa han :-) Var bare bra det for blodstrømmen til livmoren :-) Rart de sier så mye forskjellig.. Men har en teori på, at om det er liv laga, så henger det seg fast uansett :-D

Skrevet

hm, merkelig med så forskjellige svar...

men takk for alle uansett.

de sa at det var "åpent" der den förste tiden og fare for infeksjon, derfor var det best å vente litt.

jaja, uansett, er det vel ingen fare.

nå ser det ut som om mensen har kommet uansett, så da er det skjört, bye bye, lille embryo....:(

Skrevet

Heisann!

Synd hvis det ikke går bra for deg denne gangen mamma 10, men tror ikke du har gjordt noe galt altså.

Jeg er gravid uke 27. Først et avbrutt forsøk og så klaffet det på andre innsett for meg. Da det klaffet tok jeg akupunktur, babyklister og hadde sex 3-4 dager etter innsett for å bedre blodgjennomstrømmningen til livmoren. Oregasme er vel nødvendig da. Det funket i alle fall for meg. Ingen infeksjon eller noe. Holder til på stolav jeg.

Lykke til videre:0)

Skrevet

uff, ja jeg håper det. neste gang skal jeg ikke jobbe i rugetida. er redd jeg presset kroppen min litt for hardt. ble jo overstimulert, og veldig dårlig. likevel så begynte jeg på jobb igjen etter kort tid, og kjente at det var veldig hardt(jobber i et stressende service-yrke), jeg er redd at dette ödela for meg.

hva er babyklister?

ja, jeg skla jaggu ta akupunktur neste gang. det virker som det funker for mange.

Skrevet

Hei igjen!

Ja det er viktig å ta det med ro. Stress er det verste. Akupunkøren min anbefalte meg å være borte fra jobb den første uka etter innsett. Hvis du skal ta akupunktur før og etter innsett må du forsikre deg om at det er en flink akupunktør, må være medlem av nafo. Også at vedkommende har peiling på ivf. Du kan få anbefalinger her inne. Babyklister er et natur (homeopat) produkt. Heter berberis fruktus comp D4. Jeg kjøpte det på nettet på www.netspiren.dk tror jeg det var. Tok det fra etter egguttak. Lykke til neste runde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...