gilgi Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 HOLDER PÅ MED BESTILLING AV SEKK MED NAVN TIL GUTTEN MIN. SEKKEN KOSTER OPPRINNELIG 25$ + TILLEGG FOR TRYKKING AV NAVN PÅ 3,5$, MENS TOTALEN HAR DE LAGET PÅ 111$. Kan noen ta en titt og se hva jeg egentlig skal betale. Her er linken. Review and Payment Information Step 1: Shipping >> Step 2: Billing >> Step 3: Review & Payment >> Step 4: Receipt NOTE: Please do not use the “Back” button during the checkout process, as you may lose important information about your order. Should you need to make any adjustments to the information on your current order, please select the “Edit” link next to the appropriate information or the “Change Order” link located at the bottom of this page. Please review your order information and then enter your payment below. Your checkout will be complete after you click "finish checkout" at the bottom. Order Totals Billing Information Shipping Method Merchandise Subtotal: $24.95 Personalization Fee: $3.50 Purchase Total: $111.44
It's all about me Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Totalen inkludert porto? Det koster å få sendt fra USA.
Billefrøken Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Det er antakeligvis frakta du må betale så mye for. Totalen blir på 725 norske kroner. Men om du ikke er sikker ville jeg gjort hele prosessen på nytt slik at du er sikker på at totalen blir den samme.
gilgi Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2009 Å hjelpe meg det blir jo utrolig dyrt for sekken. Tror jeg kansellerer hele kjøpet. Får vel prøve å finne norsk side hvor det evnt. går an å bestille barnehagesekk med navn på.
Billefrøken Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Her har jeg funnet sekker som du kan få brodert navnet på! http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Categories/ExpandingMenu/MonogramService/Baggersekker/ryggsekker&Currency=NOK Håper det virker..
gilgi Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2009 Hei Billefrøken, når jeg går inn på siden så får jeg opp at det ikke eksisterer. Er det en norsk side eller?
Billefrøken Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService&Currency=NOK Prøv denne istedet.
Billefrøken Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Prøv å skriv scandinavianlife.no i søkefeltet, da fikk jeg det opp. det er der jeg tok linken fra. billige sekker 199 kr inkludert brodering av navn.
Billefrøken Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Ja, det er en norsk side. det er bilde av både et norskt og et svenskt flagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå