anrø Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Har time til ul i morra 12.45 på st.olavs.Er 18+5 i morra. Kjenner liv hver dag.Ikke så store sparket enda,men d blir nok mere. Tror d blir vanskelig å sove inatt. Grugleder me på samme tid,for man kan jo høre at d er noe galt.Dumt å tenke sånn,men d er vel normalt.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Ååå, det blir så spennende. Jeg var kjempenervøs dagen og natta før jeg også. Er nok ikke unormalt å være nervøs for at noe kan være galt. Man vil jo bare det beste for det lille barnet:) Jeg hadde gledet meg og gruet meg så mye timene før. Jeg og samboer hadde planlagt å handle litt etterpå, men vi var så utladet at vi måtte bare dra rett hjem. Heldigvis var alt bra med den lille jenta i magen Lykke til da!
vekten30 Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Ønsker deg lykke til:) Jeg hadde det på samme måte. Du skal se at det går kjempe bra:) De er flinke på st.olavs. Jeg var der 29/04. Vi venter oss en liten jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå