lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hele kjøpet skulle jeg tippe.. At du betaler hele summen nå, ikke noe tilleggsmoms hvis du henter en pakke på poosten. feks... Sammenhengen da?
gilgi Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 holder på å bestille noe fra nettet fra utlandet. Synes subtotalt ble jo utrolig dyrt på 111$. Da selve sekken koster 25$ + trykking av navn 3$ hvordan kan totalen bli 111$. Må si det blir utrolig dyrt. Review and Payment Information Step 1: Shipping >> Step 2: Billing >> Step 3: Review & Payment >> Step 4: Receipt NOTE: Please do not use the “Back” button during the checkout process, as you may lose important information about your order. Should you need to make any adjustments to the information on your current order, please select the “Edit” link next to the appropriate information or the “Change Order” link located at the bottom of this page. Please review your order information and then enter your payment below. Your checkout will be complete after you click "finish checkout" at the bottom. Order Totals Billing Information Shipping Method Merchandise Subtotal: $24.95 Personalization Fee: $3.50 Purchase Total: $111.44
♥ anonym♥ Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 ojda.. det virker urimeliog dyrt for porto også... for tollen betaler du jo eterpå, så det er ikke det de har lagt til.. hmmm
gilgi Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2009 Ja, uff det blir jo utrolig dyrt for en barnehagesekk. Får vel prøve å finne norsk nettsted eller butikker kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå