MÅNS m/lilleMarius Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 andre her som har hatt det? hadde nettopp en ,tror jeg... masse blod og 2 klumper...kun i uke 5 ca... andre? hva gjør man?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Jeg var 7 uker på vei da jeg mistet. jeg ringte legen, og kom inn på sykehuset til UL, og det endte med utskrapning for at jeg skulle slippe å blø så lenge og for å få ut evt rester. Jeg hadde noen dager med småblødninger, før den store blødningen kom som gjorde at jeg ringte legen. Husker ikke klumper, men det var der sikkert. Massevis av rødt, friskt blod våknet jeg til...... Ikke noe gøy, men gynekologen sa til meg at det skjedde nok fordi fosteret ikke var levedyktig. og at ca 50%(?) av alle svangerskap endte slik..... håper det går bra med deg oppi det hele. Det er trist om en ønsker barnet.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Jeg begynte å blø. Først litt til og fra - blødden litt en dag, så sluttet det, så begynte det igjen etc. Dette holdt på i over 1 uke ca før det tok seg opp. Hadde ingen klumper, men forstod hva dette var når det økte på slik. Visste ikke hva jeg skulle gjøre så da det hadde roet seg litt etter 1,5 dager dro jeg på legevakten. Legen hadde ikke så lyst til å undersøke meg tror jeg, så han sendte meg videre til sykehuset for undersøkelser neste dag. Der ble det tatt innvendig UL og de kunne se at alt var borte og at det var ingenting igjen. Jeg trengte dermed ikke utskrapning.Det viste seg senere at det faktisk ikke er(var?) klare retningslinjer for hva man skal gjøre. Noen leger sender en videre for sjekk, mens andre ikke gjør det. Jeg er glad for at jeg ble sendt videre. Det var greit å få vite at det ikke var noe igjen som kunne lage infeksjon. Jeg var i uke 6
soleia Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Har hatt to sa i veke 5, som har arta seg som ein litt kraftig menstruasjon. Var innom legevakten første gang, var eigentleg ikkje nødvendig sa dei, men skulle komme pga stod på farten til å reise til syden. Har ikkje teke ul nokon av gangane. Men om du ikkje er sikker på kor langt du er komen, eller ikkje byrjar å blø rikeleg som i ein menstruasjon, så kan det nok vere lurt å få sjekka, hender at det kan gå bra til tross for ein mindre blødning. Veit at dette ikkje er kjekt å oppleve, sjølv om det desverre er ganske vanleg. Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå