Gå til innhold

Så frustrerende, han tar seg ikke til til bruddet engang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort.

8 år sammen, tre barn.

Han har alltid vært travelt opptatt med noe annet en familien. Mange ser på han som en kjempe flott fyr som alltid stiller opp.

Jeg ser på han som en egoistiskt idiot som alltid har tatt det for gitt at jeg stiller opp hjemme imens han er ute og pleier vennene sine og hobbyer. Resultatet er at jeg har blitt isolert, ingen venner, ingen familie. Og nå er bruddet et faktum.

Og det som er så utrolig frustrerende er at han tar seg ikke tid til bruddet engang. Tok mange dager å få til en samtale ang. samvær, og

hussalget gidder han ikke å bry seg om. Fotograf kommer snart og det er masse ting som gjenstår å gjøre. Men nei, han har ikke tid til å hjelpe til her. Og får ingen klare svar på når han har tenkt seg å flytte ut. Så fryktelig vanskelig å jobbe fulltid, tre barn og må gjøre det meste hjemme i tillegg til at det ser ut som at det blir meg som må gjøre huset klart til visning og fotografering.

Er så deppa :( Hvordan skal jeg klare dette ?

Og hvordan i alle dager skal jeg klare oppgaven å være alenforsørger for tre barn når jeg står helt uten nettverk ?

Starte klubb for alenemødre som ønsker flere venner og kan hjelpe hverandre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær sterk!

Alle gode ønsker til deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...