lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 hei er det noen som har lyst til å hjelpe meg med hva man må fylle ut av papirer. krav om foreldrepenger, er det noe mer enn det?? takk for svar!!!!!!
meg & lillegullgutten Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Du må fylle ut i samarbeid med arbeidgiver, et skjema som heter "inntekts og skatteopplysninger". Min arbeidsgiver hadde ikke hørt om dette så jeg måtte ta med skjemaet til han. Men de aller fleste arbeidsgivere har dette skjemaet. Bare pass på at det blir sendt til Nav. Det er nemlig ditt ansvar at han sender det.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 okei takk da skal jeg snakket med sjefen på jobben i morgen om det!! føler meg helt blond når det kommer til dette med papirer. er godt det er noen som kan det!!!!!
meg & lillegullgutten Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Ikke enkelt det papir styret der nei! Jeg hadde problemer med å fylle ut skjemaene, men fikk god hjelp når jeg ringte Nav. Bare husk at det er veldig dyrt å ringe dit så har du mye god tid så ta deg en tur dit så hjelper de deg. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå