__sommerbaby09__ Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hei jeg er i uke 31+4 nå og verker under ribbeina når jeg sitter... Etter sist fødsel var jeg blå i over en uke rett under ribbeina og han kom i uke 37+1 jeg er ikke særlig liten, 170 høy og veide 65kg, men er 77kg nå... Har også fått høre det hele svangerskapet at jeg er mye større enn sist... jeg er bekymret for hvordan det skal gå med meg... Husker at det ble verre og verre di siste ukene sist, ble helt lammet under ribbeina.... andre som har det slik??
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Er det babyen din som sparker deg? Svigerinnen min brakk(forstuet?) to ribbein når sønnen hennes sparket som verst....
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Jeg er 28+3 og har bare på den siste uken blitt skikkelig plaget når jeg sitter.. Er et konstant press mot ribbeina, så det er ubehagelig og ømt når jeg sitter. Gruer for de resterende 11 ukene, magen blir jo ikke akkurat mindre!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 er 34+3 og har slitt med smerter i ribbena evig lenge nå.... gleder meg til han er ute
__sommerbaby09__ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 foreløpig er det ikke spark som gjør det vondt... men vet det kommer senere... hun ligger med hodet ned (var på ULsist uke) var litt større enn gjennomsnittet.. vet ikke om det har noe å si. men jeg har bare vondt på den høyre siden... våknet 3 ganger i natt for det verket:( HI
nate83 Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Hørte meeeget kjent ut dette!! Har hatt vondt i ribbeinsbuen i et par måneder...nå blir det bare verre og verre og mest på høyre side ja. Huff så vondt dette er! Er nå i uke 32 og håper dette snart vil bli bedre...
(prin)cessa Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Jeg var hos legen her om dagen og vi snakket om det samme... hun sa at det ikke kom til å bli bedre før i uke 36.. for da kom babyen til å synke litt, mens den nå snart lå på sitt høyeste (uke 34)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå