Nesly Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Skjønner virkelig ingenting av dette her jeg..hvordan virker det? Hvordan tjener jeg penger? Hvordan vet jeg hvor mye penger jeg har? Hvordan selger ting på markedsplassen?
Babyønske �� Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Du tjener penger av å dyrke og høste. Hvor mye penger du har vises oppe til høyre i bildet. For å selge ting, må du først pløye(plow) og så(store), deretter høste det som er ferdig/modent. Det gjøres med sigden. Plukk sigden opp nede til høyre, før den over det som er ferdig, og velg harvest & sell, eller harvest & storage. Velger du harvest & storage må du til markedplassen for å selge det. For å komme deg til markedsplassen går du til Storage(nede til høyre) og velger sell på det som ligger der. Da kommer du automatisk til markedsplassen. Så må du pløye og så på nytt. Har du trær, trenger du bare å høste, nye frukter kommer av seg selv.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Du tjener mer på å ikke høste selv, men få noen til å høste for deg. Står alltid flust av folk på markedet og vil jobbe (man tjener penger på å høste for andre også), så bare å gå dit og trykke på personen du vil ansette. Da får du opp en meny der du velger "hire to work at your farm". Når avlingen er høstet trykker du på lager-symbolet nede på menyen, og trykker der det står du kan gå til markedet og selge varene. Ellers er det triks å ta en runde på gårdene til vennene dine, en gang eller så i døgnet får du penger for å rake/vanne/luke der hvis du er innom.
mozell Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Hei:) Du tjener penger ved å enten selge det du høster, eller ved å besøke gårdene til naboene dine og gjøre ting for dem der (f.eks luke, vanne etc.). Ved sistnevnte vil det komme opp en dialog der naboen liksom ber deg o hjelp til ett eller annet, og så kan du svare enten ja eller nei. Hvor mye penger du har skal stå øverst til venstre i bildet. Når du skal selge ting på markedsplassen,er det sikkert flere veier til Rom, men en av dem er hvert fall denne: Du legger det du høster på lageret ("storage"). Trykk så på lageret - nede til høyre på skjermen. Der ser du hva du har på lager, og trykker du på noen av varene så kan du gå direkte til markedsplassen, og får opp en dialogboks der du kan velge å selge varene dine. Puh, ble komplisert dette, men du skjønner det nok etterhvert:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 he he.. flere som har blitt hekta på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå