Gjest Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Vi skal til Danmark til sommeren og vil gjerne bo på et feriesenter el. rett ved en bra strand. Vi reiser med små barn 6 mnd og 1 år. Gjerne badeland og i grei kjøreavstand til by (Århus/Aalborg) eller annen by med litt shoppingmuligheter ol. Lenge siden jeg har feriert i Danmark så husker ikke helt hva som er gøyalt for oss voksne. Noen som har plasser å anbefale??
ApriIbaby Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Bukiten sør for Sjællandsodde er ideell for små barn. det er lite bølger og lunt farvann som igjen gir varnt badevann. lange flotte strender med langgrundt vann.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 www.jambo.dk er en hærlig plass like nordvest for ålborg, kjempe barnevennlig. Anbefales på d sterkeste, er forresten kåret til 1 av danmarks beste camping plasser.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 i fredrikshavn finnes scandic badehotel, der får du bade så mye du vil på badeland som ligger inne på hotellet. 40 min eller noe sånt til aalborg. lekeland 15 min fra hotellet. veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå