Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Han er fra Sverige og drar innimellom hjem. Han er over 60 år. Vi har ikke normalt nær kontakt, men nå har han vært borte siden forrige fredag. Han har jobb her i Norge. Jeg blir engstelig på hans vegne, har ikke hørt han skulle være borte lenge og normalt gir han beskjed når han blir borte såpass lenge. Jobben betaler husleien, så det handler ikke om det. Når og evt hvordan skal jeg ettersøke han? Bekymret. Han har bodd her i 2 år, så dette er uvanlig. han svarer ikke på tlf.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Sikker på at han ikke er i leiligheten, men at han er død?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Hvis du er veldig bekymra så hadde jeg kontakta jobben hans.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Ja, jeg så han pakket bilen og dro forrige fredag. Han har bil og vi bor slik til at man må bruke bil. Bilen har ikke vært her siden han dro forrige fredag.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Har tenkt tanken, men når kan man gjøre det? Virker litt voldsomt om han bare har noen dager fri? Snakket med han to dager før han dro, han sa ingenting om at han skulle være borte da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 hm.. jeg pleier aldri å si i fra til de jeg leier av at jeg reiser på ferie og det er fryktlig ofte at jeg ikke tar tlf. så det kan vel være temlig uskyldig?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Ant. vis er det det, men dette er uvandt i de to årene som han har bodd her, så vi stresser litt.
Gunn og Gutta Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Kan hende at han har tatt seg langfri siden det er langhelg nå, men du kan jo ringe jobben å si at du er bekymret for han.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 For en utrolig søt og god husvert du må være!! ) Du kan jo ringe jobben hans og si at du lurer på om et rør eller lignende har sprukket og om når han kommer hjem eller om du kan sjekke. Så han ikke tror du er stalker:-p
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 Du skal vel ikke ettersøke ham? Han har vel ikke gjort noe kriminelt? Kontakt jobb/familie. Får du ikke noen svar så kan du melde fra til politiet at du er bekymret. Det er jo mulig det har dukket opp noe krise i familien eller noe, og at han ikke har hatt tid/anledning til å varsle dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå