Gå til innhold

Fikk se et lite bankende hjerte i dag 7+1 <3


Lisa,Vegard&Tarjeis*mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så heldig du er =)

Håper jeg også får se ett bankende hjerte torsdag om 1 uke - da vil jeg være 8+0...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig:)

Men et lite spørsmål. Du fikk se et bankende hjerte. Ultralyd eller? Trodde ikke ultralydundersøkelse kom før senere jeg, rundt uke 17 eller noe. Har jeg misforstått?

 

Hilsen ei som er ny med alt som har med graviditet og svangerskap å gjøre...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig. Jeg var på tidlig ultralyd på tirsdag (5+6) og så ogkkeså et bankende hjerte og en fin plommesekk. Desverre var det også en som ikke så like fin ut der. Skal på ny UL 8. juni, så blir spennende da å se hvor mange som er der.

 

Men er uansett glad for den ene. Det er en merkelig følelse å se hjertet banke, når det er så tidlig at du ikke ser at det likner noe som helst enda engang.

 

Fortsatt lykke til.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker tidlig UL er det så enkelt som å bestille til privat praktiserende gynekolog.. Koster ca 800-1000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig! Gratulerer!

Jeg er selv i 7.uke. Skal til lege neste fredag....

Tar legen UL da eller må jeg be om dette selv? Har hørt at dette får man ikke før i uka 18 ca..

Går med konstant frykt for å miste. Har aldri opplevd det før, men har hørt så mange historier:( Tør nesten ikke glede meg...og det er synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos en jordmor som driver privat. Jeg batalte 500kr. Legen min har ikke ultralydutstyr, så jeg bestilte privat.

Jeg skal tilbake til henne 15.juli, da er jeg 15 uker på vei og det er mulig å se kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...