Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Sååå deilig.) Utrolig koselig å se. Alt så ok ut, både den lille og plommesekken. Jeg er 7+1 i dag:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Det fikk vi også! Legen regnet med at jeg var mellom 6 og 7 uker, men kunne ikke si helt sikkert. Vi fikk time til ny UL 1. juli, for å anslå nærmere. Embryoet var i kveld 5,5 mm langt. Hvor stort var deres, om jeg får spørre? Og gratulerer så mye, forresten! :-) Vi venter visst nr 3 begge to, vi. :-D
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Så gøy:) Jeg tok utvendig ul, så det var ikke helt lett og si eksakt termindato. Jeg var også mellom 6+6 og 7+1. Det betyr at terminen blir mellom 6. og 8.januar. Jo lenger vekk fra nyttår jo bedre, tenker jeg:) Jeg vet ikke hvor lang den lille var. Hun sa ikke det. Jeg så bare på det lille hjertet:) Hvor store er dine barn da? Mine er 2,5 og 4,5. Jenta er 5 og gutten er 3 når den lille kommer.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 gratulerer:D kjekkt å høre at det går så bra:D
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 OK. Det var innvendig UL på oss. Eldste er 7,5 år og minstemann er 7,5 måned, så da er guttene hhv 8 år og 15 mnd når siste tilskuddet kommer. :-) Det skal bli veldig kjekt!
edition Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Hihii, det fikk jeg idag og . Var egentlig hos legen min bare for en sikkerhetssjekk som moren min ville, og det eneste han ville gjøre (siden han ikke gadd å ta prøver, for Ahus sender de i retur når man bare er 8 uker på vei:)) så han satte på ul'en og de var bebi på 2cm:) Utrolig hvor mye mer virkelig det ble med en gang... Var litt rart å høre hjertet også. Selv om det sto mellom 8+5 og 8+6 tror jeg det endte på den siste:) Gleder meg til å se mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå