Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 har en jobb der jeg jobber seinvakt annenhver fredag og lørdag. men nå skal jeg begynne og jobbe mer, og har fått tilbud om en 50 % stilling et annet sted. er det da råttent av meg å si jeg ikke kan jobbe i denne helgejobben mer? (har ikke kontrakt, og skal begynne i den nye jobben på mandag)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Så lenge du ikke har noen kontrakt av noen slag så er det jo du som må avgjøre hva du vil/hva du tjener best ved. Man må tenke litt på seg selv også. Men si i fra med en gang! Sånn at de kan finne en avløser.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 øøh, nei! er vel ikke uvanlig at folk bytter jobb hvis de får tilbud om en bedre stilling...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 neida jeg vet jo det, men at det blir på såpass kort varsel var det jeg tenkte på.. HI
*toppris* Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 dersom ikke annet er avtalt er det vel vanligvis en mnds oppsigelsestid...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Men siden du ikke har noen kontrakt gjør du som du vil. Når de har vært så dum og ikke sørget for å lage en kontrakt, så kan de ikke bli sure hvis du drar på så kort varsel. Den konsekvensen må de bare ta
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 ja jeg har spurt etter kontrakt flere ganger, men har aldri sett snurten av den.. det er ikke en jobb der andre er avhengig om jeg er der eller ikke får å si det sånn.. HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 toppris: Nei, men når hun ikke har kontrakt, da gjelder selfølgelig ikke den mnd. hun kan gå på dagen. alle skal ha kontrakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå