Gjest Bø! Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Våkna opp i dag med svæære poser rundt øynene - noen mente det så ut som typisk pollenallergi. Men kan man virkelig bare få det sånn plutselig? Og hvis det er det, er det da normalt at det er verst om morgenen? Jeg ville trodd at det ble verre utover dagen, siden jegf er ute? Irriterende dette...
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Det kan komme "over natta" ja. Jeg får det utover dagen. Etterhvert som jeg er ute. Men har du hatt vinduet åpent kan det jo være nok. Eller om sengetøyet har hengt ute etc. Hvis du er verst om morgenen kan det jo kanskje være en ide å tenke på midd.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Har du begynt med ny øyekrem, nattkrem, rensevann el.l. ? Medisiner?
Gjest Bø! Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Takk for svar:) Ja, har tenkt tanken faktisk. Så nå har overmadrassen fått grundig bank og sengetøyet er skiftet. Jeg er spent på om det blir bedre i morgen. Sover med vinduet åpent, men gardinene er igjen, så jeg må da eksponeres mer i løpet av dagen enn om natten. Hmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå