mayaya Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Jeg skal lage en skjorte til pappan i huset, men er blank på hva det skal stå :-s Fra før har han "Snart pappa", "Superdad" og "Daddycool - pappan til "Petter"". Mao, noe litt humoristisk kanskje... Og skal gjenspeile at han nå er pappan til to gutter Tips please!!
Mom2Two Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Haha, vil han gå med slike tshirts? Jeg hadde ikke fått mannen til å gå med slike om jeg sto på hendene:-p Hmm..må tenke på tekst..
mayaya Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2009 Hihi, kanskje ikke heeelt sånn da :-p Tenkte å få med noe om begge ungene (navn el.l.) Han synes de er superkule, men seff ikke til hva som helst da. Bruker bukse og skjorte på jobb, så der utgår det liksom... Men til å være ute i hagen med, jogge i osv
flypapir Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Kanskje du kan få noen tips på cafepress.com ?! Der har de hvertfall masse t-skjorter med morsomme trykk!
lykkelig78 Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Mannen min har "verdens beste pappa", mens datra vår har "jeg har verdens beste pappa" Forslag: "pappa til verdens tøffeste gutter" "pappa til guttaboys" "superdad"
mayaya Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2009 kanskje noe sånt ja... og så navnene deres på baksiden??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå