Gå til innhold

JAAAAAAA!!!! Lykkelig mamma her... :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

2 år etter at str 40 buksene mine passa sist, fikk jeg dem på meg i dag tildig igjen!!!!! Så happy da!!!! :-) Minsta er nå 15 mnd så det var jaggu på tide :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så utrolig mye:-)

Skrevet

Takk :-)

Skrevet

Har du gjort noe spesielt for å klare det?

Skrevet

Bare leve sunt og trening. Har en sykdom som bøller litt med vekta mi også da, så det har gått litt opp og litt ned, men nå har jeg hatt en god periode som gjør at jeg har gått ned en del siden februar. Så siden da har jeg godt ned 9 kg. Vil ned mellom 5 og 10 til da før jeg er fornøyd.

Skrevet

Så flink du har vært, all ære til deg! :-)

 

Hva trener du da? :-)

Skrevet

Spinning, stort sett ellers sykle ute i naturen bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...