Zitro Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 2 år etter at str 40 buksene mine passa sist, fikk jeg dem på meg i dag tildig igjen!!!!! Så happy da!!!! :-) Minsta er nå 15 mnd så det var jaggu på tide :-)
Zitro Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2009 Bare leve sunt og trening. Har en sykdom som bøller litt med vekta mi også da, så det har gått litt opp og litt ned, men nå har jeg hatt en god periode som gjør at jeg har gått ned en del siden februar. Så siden da har jeg godt ned 9 kg. Vil ned mellom 5 og 10 til da før jeg er fornøyd.
Monajenten Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Så flink du har vært, all ære til deg! :-) Hva trener du da? :-)
Zitro Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2009 Spinning, stort sett ellers sykle ute i naturen bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå