mamma til snusken Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Har to gutter på 4,5 og 1,5 år som trenger solkrem. Det er jo en jungel av ulike kremer...., hvilken skal man velge??? Forslag?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Babyline har kommet best ut i test iallefall. Jeg har brukt den i 2 år, fikk ikke tak i den i år, men... Litt guffen å smøre ut, men det er bedre enn å smøre inn ungen med allergifremkallende bomber. www.gronnhverdag.no - søk på solkrem
digger Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Jeg vil anbefale Vichy faktor 50. Lett å smøre ut. Jeg brukte også Babyline til barnet var ca. halv annet år:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå