Gå til innhold

jaja da ble det en nedtur i dag da:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev i posten fra fengsels vesnet idag, ang at gubben har søkt om utsettelse på fengselstraffen sin, men den ble ikke godkjent :(

Så den 29.mai klokken 10 må jeg si hade til han :(

Da får jeg se han enn mer på lørdag i en time :(

Huff lurer på hvordan det går egentlig, siden jeg er veldig følelsesfull om dagen, da kommer han ikke ut igjen før den 19.juli :(

Men men sånn er det, men huff, skal gå gravid alene fra han reiser til han kommer hjem igjen, men huff er så vondt, selv om jeg vet at man bare må gjøre det, det var han som valgte det han gjorde, men alikevel kunne jeg ønske at jeg kunne spole tilbake :(

er ikke ute etter sympati, men ville bare skrive det , siden jeg har lagt inn et innlegg her fra før av med denne saken :)

men men life goes on er det noe som heter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye bedre å gå gravid alene enn å være i barsel alene!

Skrevet

Bare å bli ferdig med det så fort om mulig! Og enig med Tommage.

Dessuten kommer tiden til å gå fort! Du får være flink å fine på saker og ting sammen med venner og familie. Og han kommer ikke til å lide noen nød. Norske fengsel er omtrent som å være på leirskole.

Skrevet

Helt klart bedre å være gravid alene enn å være med nyfødt alene. Har prøvd begge deler.

Norske fengsel er IKKE som en leirskole, men en nødvendig konsekvens av å ha begått lovbrudd.

Hold ut, begge to :)

Skrevet

Veeel...lavrisikofengsel er som et leirskoleopphold. Men klart, det verste med fengsel er at man blir fratatt friheten. Men dette går fint HI, bare prøv å holde deg i ånde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...