Gå til innhold

Trenger sårt litt hjelp her... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fantastisk venninne som jeg har fått den æren å være forlover til :) Bryllupet ble nett annonsert, og står om ca 1 mnd... Så det blir ikke mye tid til planlegging av utdrikkingslag :( Derfor trenger jeg litt forslag til hva som kan gjøres! Vil gjøre det billigst mulig, for å få flest mulig av vennene hennes med! Har booket en aktivitet som varer i noen timer på formiddagen, men hva etter det? Har lurt på om hu skal få selge noe... forslag til hva? Dette er i bergensområdet :) Lurer på å leie en buss e.l. for å fraktes...men hva koster det da? Vet hu ikke vil drites ut, og det vil jeg respektere!

Alle gode tips mottas med stor takk!!!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spørre om noen vil kjøre? Jeg har bare vært i 2 utdrikningslag, men i begge var det noen av de som var med som kjørte. Inkl. forlover da.

I det siste solgte hun vaffler, og kjøpte selv drikke til seg selv for det hun tjente. Folk betalte selv det de synes vafflene var verdt og hun tjente flere hundre kr.

Etterpå var det en aktivitet og så dro vi hjem til forloveren som hadde ordnet mat, musikk og litt aktiviteter.

Jeg tenkte det ble litt kjipt, men det var helt kanon supert!!

Skrevet

jeg ble drukket ut for 1 mnd siden. jeg var på ansiktsbehandling først sammen med søss:) så når jeg var ferdi dær sto vennene mine å ventet utenfor. så ble jeg kledd ut. fikk en handleliste hvor jeg måtte kjøpe litt pinlige ting. så måtte jeg selge boller som var formet som noen tissemanner, åsså synge litt:p fikk inn flere 100 kroner jeg som jeg betalte all drikken min får på kvelden + nattmat:) fikk spandert på en middag på dagen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...