Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært inne og smuglest litt på debattene på vektklubben (GR), og en av debattene der gikk som følger; hvordan skal jeg få i meg nok kalorier? Og de diskuterte opp og i mente hvordan de skulle klare å spise nok. Ja, men hvorfor er de feite da????

Dette har jeg brydd hodet mitt med siden, forklaring noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri noe problem å spise nok kalorier, det er verre å spise mange nok sunne kalorier:-)

Skrevet

vet ikke om jeg skjønte deg helt men..

sier de at de ikke får i seg nok mat?

da er d sikkert pga noen legger på seg hvis de spiser uregelmessig ( 2-3 ganger om dagen og feil matvarer)

skal du slanke deg må du spise ofte å lite,og ja få i deg nok kalorier..men riktige kalorier..

Skrevet

Kanskje er det fordi dette konseptet har så mange matvarer du ikke kan spise, evt skal spise veldig lite av? Men jeg synes likevel det er rart at et menneske som sliter med overvekt har problem med å komme opp i 1500 kalorier (jeg klarer det LETT)

Skrevet

Det spørs hva man spiser, velger man bare magert, blir det mye mat for 1500-1600 kalorier.

Det som er lurt er å velge litt av pålegg som det er litt mer kalorier i så slipper man å spise så "mye".

Ellers kan man jo bare spise litt nøtter så kommer man fort opp i kalorier uten å "stappe" seg:-)

Skrevet

Når man er veldig overvektig så har faktisk kroppen behov for mer enn 1600 kalorier selv når man slanker seg. Får de i seg for lite så går jo kroppen i sparemodus, og det er ikke gunstig. Og da trenger man tips for SUNNE ting man kan spise som gir kalorier. Å stappe i seg en sjokolade fordi man trenger kaloriene i slutten av dagen er ikke særlig lurt.

Det er jo snakk om å få i seg nok kalorier på programmet, og ikke før de startet. De er kanskje overvektige fordi de fikk i seg for mange kalorier før, eller spiste sjelden og mye da, men nå må de altså følge programmet samtidig som de passer på å ikke få i seg for lite kalorier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...