Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Er det bedre å vere aleine enn å føle seg aleine når ein er med noen?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 hm det vet jeg ikke siden jeg selv føler meg alene i forholdet vårt,for tiden...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 det er bedre å være alene enn ensom.... men bob dylan mener det motsatte... "their sharing a drink called loneliness, but its better than drinking alone
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 jeg tror du tenker for mye. Ikke rart du føler deg alene.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 værst å føle seg alene når man er sammen med noen! er man alene så vet man at man er alene, lettere å akseptere situasjonen da!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Ofte er det fint å være alene, men kan ikke tenke meg at det er fint å føle seg alene sammen med andre.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Det er nok bedre å være alene enn å føle seg alene i et forhold! For det å føle seg alene i et forhold gir evig plage, alene uten gir deg muligheter til å komme deg videre!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Mhm.. Best å gjøre det slutt da, føler meg veldig alene i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Det beste er å være alene, da slipper du å sitte å vente, ønske og håpe... Jeg gikk og det var det beste jeg noen gang hadde gjort!) Selfølgelig tungt der og da, men både jeg og barnet fikk det kjempe bra:o)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Jeg følte meg veldig alene/ensom da jeg var sammen med min ex, og det er noe av det verste jeg har opplevd av følelser. Og ja, jeg har opplevd vonde ting i livet mitt, bl.a. en voldtekt. Er alene nå, og føler meg ensom, men det er en helt annen ensomfølelse. Det å være ensom når det er noen andre til stedet, og da til og med samboeren din, er bare ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå