fjell og fjord Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hadde sist mensen 13.04( etter mislykket forsøk) så 36 dager bruker å ha ca.28-30 dager tok testen i dag - ikke gravid... vi bestemte oss for å ikke prøve mer har ett prøverør barn fra før. rart... hadde mange forsøk før - mensen kom vanligvis i ca samme perioden 30 dager.. hva med dere
fjell og fjord Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2009 står egentlig i bruksanvisning i testen at hvis ciklys er ustabil eeter medisinering så må man vente minst 19 dager fra siste samleie og det er 9 dager igjen for vi se da kommer sikkert før det...
fjell og fjord Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 i dag er det heller ikke mensen- dag 7
fjell og fjord Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2009 Da kom mensen 10 dager for sent../etter 40 dager istedenfor 30... håpet på mirakel jeg.. at dte kan skje noe selv at mannen min har dårlig kvalitet og til meg legen sa at eggene mine ikke gå lenge fordi jeg over 35 år nå... (37) men det er visst ingen håp.. kanskje for tidlig overgangs alderen fikk ingen svar heller men ville bare få det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå