Gå til innhold

Å hjelp. Der er Kristine Mosseng igjen ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bli ny Mor og Datter på Fem... Herrregud...

Det ble bare for dumt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ja har hørt mye om henne men er første gangen jeg ser henne..

jaja sier jeg bare..

Skrevet

Hun liker rampelyset. Virker like fjollete som da hun var med i Unge Mødre.

Og så mye klær. Mye fint, men så mye som ikke er like fint og.

Lurer på om hun har meldt seg på selv eller om Fem har kontaktet henne..?

Skrevet

Gikk inn på anonymforum kun fordi jeg måtte sjekke om noen hadde oppdaget at hun var med i bli ny i dag. Tok ikke lange tida, nei...

Skrevet

Har aldri sett hu, bare lest om henne her, for har ikke hat FEM. Men må si at hun virker mer naiv enn den bitchen jeg hadde sett for meg etter å ha lest andres, og hennes innlegg om henne.

Skrevet

Altså jeg ser på FEM nå, og henne for 1. gang.. hilsen anonym 20:45

Skrevet

JEG lurer mest på om der er samma far jeg da...Og hva planen fremover er nå,-liksom...Hva med å bli økonomiske selvstendig før man setter i gang med nummer to.........

Mora hadde sans for kvalitetsklær da :o) Og med den benstilling hun hadde antar jeg hun er nødt til å tenke praktsik og holde seg i form for å ungå plager i ben/hofter/rygg... Stilletthæler og korte skjørt ver muligens ikke så praktisk om man liker å være ute i naturen.....Mulig jr. vil få et problem med benstilling etterhvert også,- satser på "ung ufør" kanskje???? Ikke noe kritikk av utseende elle rnoe det altså, men var jo tydelig at moren har/kan få problem pga føttene og at Krsitine vste tendens til samme benstilling...Tror ikke høye hæler er å anbefale til hverdags i en slik situasjon....

Skrevet

herre gud. kristine er IKKE gavid i gjenn.

Skrevet

Ja,- ikke sant?? Hun fremhevet den jo t.o.m med en stram tunika/kjole..

Antok at det var JEG som var treg som ikke hadde fått med meg denne graviditeten jeg,- for "alt" om Kristine Mossing er visst kjent her inne...

Skrevet

Ja, den der paljett-greia!?

Jeg aner ingenting om hun, har ikke sett eller hørt om henne før i dag, men skjønner jo at hun ikke har imponert folk her inne....?

Skrevet

hun er ikke gravid det vet jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...