ehtaner84 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 min lille tulle på 17 mnd har plutselig snudd heeeelt om på flisa. hun har alltid vært sååå fantastisk snill og grei, aldri klaget på noen ting, og er alltid fornøyd. hun har heller aldri hatt noe å klage på. jeg blir sett på, og mener selv jeg er konsekvent, bestemt, og logikk står øverst sammen med ros, kos og oppmerksomhet på "listen" min om oppdragelse. følte liksom at alt har gått som smurt, hun ble stimulert på alle områder, og var også flink til å leke for seg selv. også veldig selvstendig. nå vil hun ikke bade, ikke spise, ikke sove, ikke leke med lekene sine, og hyler for det meste. jeg tenker som så: okei, hun må få lov å si ifra, det kan være tenner som plager henne. etc. er det normal med trassing allerede? skal jeg bruke "time out" allerede? (har troa på den teknikken) kjenner jeg begynner å bli ordentlig frustrert når all mat havner på gulvet ved alle måltider. hun HYLER i badekaret, kaster leker ned trappa, etc. hun tester mine grenser HELE dagen. hva skal man gjøre, og hva kan ha gjort henne så andeledes??
Hva skjer'a?♂ Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Time out er ALT for tidlig:) Hun utforsker vilje, uttrykksform og reaksjoner. Detter er helt normalt og tyder på at hun har en trygg, stabil og sterk tilknytting til deg. Du har gjort en bra jobb:) Bare fortsett å være rolig, positiv og konsekvent. Anerkjenn hennes følelser og vilje så går dette seg til etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå