Gå til innhold

Kan noen anbefale dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Swipes eller pocket change mappe..?

Syntes de så veldig greie ut. Liker godt å ha med en klut til å vaske mini i fjeset med når vi er ute på tur. Kanskje kan man da ha med klut isteden for våtservietter til bleieskift??

Noen som har prøvd disse? Er de verdt å kjøpe?

Ser de har tilbud på swipsene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg har sett på de hos Syv Sjal.

www.syvsjal.no

Skrevet

Aner ikke hva det du snakker om er, men vi pleide ha med fuktige kluter i en brødpose og en annen pose for de skitne klutene.

Skrevet

Yes! Denne kan jeg anbefale!

Genial! Vi bruker pocket changen vår masse! Og nå tror jeg jammen jeg skal bestille en swipes til ekstra klut også!

Det som er så genialt er at kluten kan ligge der i dagesvis, den er fremdeles våt, og den lukter ikke!!

(Brukte plastpose før, og da stinker jo kluten etter no time..)

Så, jo. Et godt kjøp!

Skrevet

Stinker i plastpose? Har jeg aldri opplevd. Kunne aldri tenkt meg å ha fuktige kluter som jeg skulle vaske en baby med liggende i dagevis jeg da..

Skrevet

Litt kjapp på avtrekkeren der jeg ;)

I utgangspunktet ikke jeg heller, men det har hendt at jeg har glemt å ta de ut, og da har de vært like friske og fine :)

Personlig så syntes jeg det luktr litt råttent-aktig i plastpose etter noen timer jeg da, men jeg har kun vann på klutene, ikke såpe.

Bruker plastpose innimellom hvis jeg skal ha med flere enda, så det er ikke sååå galt ;)

Skrevet

Hadde også alltid bare vann på klutene og opplevde aldri dårlig lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...