Gå til innhold

Mylian blir trebarnsmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har et barn fra før, ikke sant? Og så påstår du at du venter trillinger..? Da blir du vel firebarnsmor?

Eller farer du med like mye sprøyt som Siklerotta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun ventet trillinger men den ene er død i magen... mulig å være så frekk!

Skrevet

Det er litt skremmende om brødhuer som deg faktisk hører hjemme på dette forumet, HI.

Skrevet

Hun ventet vel trillinger, men så døde den ene i magen hennes.

At du gidder....

Skrevet

Shit azz!

Skrevet

Kanskje tenke før man snakker noen ganger.

Hun har fått greie på at den en trillingen er død i magen, men de to andre lever i beste velgående.

Håper du tenker litt neste gang, og ikke mistenker at alle farer med løgn. Noen ting har en naturlig forklaring.

Skrevet

Ja noen ganger burde man tenke før man skriver.

Men må ta HI litt i forsvar også. For dette er en offentlig nettside. Det er mange hundre innlegg til dagen, å alle kan ikke få med seg alt!

Det er klart at da må noen spør.

Klart, man trenger ikke beskylde for løgner med det samme. Men folk må få lov til å spør, når noen velger å legge ut så mye info om livet sitt. I tillegg med nick.

Det har jo også vært mye løgner her inne!

Blir man såret, er redd for ettellerannet, spm. Så må man la være å legge ut info. Sånn er det bare.

Klart man blir nysgjerrig på hvordan det går med folk her inne.

Skrevet

Nå er det ikke alle som får med seg riktig alt som foregår.

Jeg tror, hvis jeg var mylian, at jeg ville forklart det som dessverre skjedde, under nicket mitt, når du trykker på nicket.

HI, vær så snill. Send PM neste gang du lurer på noe. Ok?

Skrevet

Det er lov og bruke hodet sitt.. Selv om man aldri skal stole helt på ting her inne, er det noen ganger ting stemmer.. :s

Ting kan taes på pm, istede for i plentum, selv om dette er en offentlig side.

Kanskje på tide og la Mylian være i fred!

Skrevet

Det er ikke snakk om å ikke få med seg hva som foregår eller ikke. Men å prøve å bruke hodet litt.

Skrevet

Slik er det jo når en legger ut veldig mye om seg selv desverre. Da spør og lurer folk. Skulle tro at alle selvsagt trodde på dette og ikke satt NOEN spørsmålstegn ved slike ting, men slik er det ikke da andre før har ødelagt den tilitten hos noen.

Synes det er forferdelig trist det Mylian har opplevd. Kanskje dette kan lære oss å gi hverandre "the benefit of the doubt" igjen? Heller bli lurt en gang for mye enn å mistenke folk for uredelighet i øst og vest...

Skrevet

Greit at man ikke kan få med seg alt her inne.Skjønner at folk lurer,men uansett så gir det HI ingen grunnen til å skrive et frekt og spydig innlegg. Hun kunne daspurt på en normal og høflig måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...