Gå til innhold

Smelter helt av min omsorgsfulle datter=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har feber i dag og har hatt en dundrende hodepine. Etter jeg hentet datteren min i barnehagen , lagde jeg middag, ryddet opp og skulle til å begynne å legge sammen noen klær.

Datteren min på 3 1/2 syntes tydeligvis synd i meg i dag, for hun sa: "Legg deg på sofaen du mamma, så skal jeg lese et eventyr for deg".

Hun hentet et pledd som hun la over meg, fant frem en bok og begynte å "lese". Inn i mellom strøk hun meg på kinnet og spurte om det gikk fint med meg...

Hehehe...hun er bare til å spise opp den jenta, og hun har fått så mye ros og skryt i dag for at hun har slik omsorg.

Lille skjønne jenta mi..;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så god jente du har da. Smelta helt her jeg leste innlegget ditt.

Skrevet

hørtes nydelig ut!! Om min jente er sånn om 3 år skal jeg si meg meeeget fornøyd;)

Skrevet

ååå.... så søt :) *smelte*

Skrevet

Ja, hun er helt herlig=) Godt at hun har slike sider. For hun kan jammen være en liten ramp også;-) Men hun glimter til både titt og ofte med sine omsorgsfulle og kjærlige sider;-)

Skrevet

Så utrolig skjønn da cherry coke. Passe på mammaen sin:-)

Fin jente det. Litt rampete må hun jo være. Du skal ikke gå altfor lett unna du heller, hi hi.

Skrevet

ååå, så god da:) Har også en 3 åring i hus, som (av og til;) forstår at mamma er litt sliten (4uker igjen til fødsel) så av og til får jeg beskjed om å gå å legge meg, så kan ho lage grøt til meg..hehe:)

Skrevet

Å, snill hun er. Ta det som et kompliment du at du har ei så god jente! Da har hun nok ei god mor også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...