Gå til innhold

Da har vi også vært på UL...


Fru HottenTott♥♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg bor det også en liten jente. Alt stod bra rtil og termin ble flyttet fra 17 til 20 oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også ei jente :) Med mer enn 95% sikkerhet, ifølge legen... Men termin ble flyttet en uke tilbake..fra 3 til 10 okt :(

Ja, ja.. tenkte å prøve modningsakupunktur allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Mange jenter her inne da.Skal på UL neste torsdag så da får vi se hva vi får. Alle tror det blir en jente, på grunn av ditt og datt, så venter i spenning..Er da i uke 20, synes det har vært lenge å vente...Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en tissefant i mage, jippi, den første her bland oss!

Har ei jente på 11mnd fra før, så dette her gikk etter planen så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente hos oss:) Terminen flyttet fra 5. til 7. oktober... Det blir jente nr 2, akkurat som magefølelsen sa... Vi gleder oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd i går... Og da vi var der sist, i uke 14,- fikk vi beskjed om at det mest sannsynlig var en liten jente...Men i går hadde jenta fått seg utstyr gett ;P

Tenk,jeg har gutt i magen! Så det er gutt nr 2 da i oktoberklubben ;P De blir populære de ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt slik at jeg tror ikke helt at det er jente før babyen er ute av magen... Men det har vell litt med at jeg har gutt fra før, og det er omtrent bare gutter i samboern sin familie - så ha tenkt at det blir jo sikkert gutt denne gangen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var på ul i går og det sa at det var 90% sjanse for at det var en gutt :D kjempe gøy. storebror ble kjempe glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei lita jente her også :) De kan jo aldri si det helt sikkert, men man begynner jo å innstille seg på det uansett.. Tror dette er tiden for jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi endelig vært på ultralyd vi også, og vi fikk se en frisk og fin gutt! Fantastisk kos, og vi er så stolte og glade!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SEr ut til at det blir skikkelig jente babyboom i oktober. Riktig i følge den kinesiske fødekalenderen på meg hvertfall. Om man skal velge å tro på det da.

Vi venter også jente nr 2 8 okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ei jente her også =) Termin flyttet fra 21 til 24 oktober. Har to jenter fra før også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens jente her også, men det var veldig vanskelig å se iflg jordmor. Alle rundt oss tror det blir en jente så vi må nesten få sjekket det på en ny UL.. hehe... Termin ble flyttet med 1 dag til 28.10 til 29.10 :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på tirsdag, og det var ingen tvil- det er en gutt :) Har hatt det på følelsen hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutt her! :) Veldig gøy, siden vi har jente fra før! :) Han var ikke sjenert, så det var ikke tvil om at han er en gutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en liten gutt, mente jordmor. Vi hadde det på følelsen begge to helt siden vi så ham sprette rundt på ultralyd i uke 12 - han så ut som en skilkkelig rampeunge. Kunne ikke gledet meg mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...