helene0: jan09+jun11 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Kurven til knøttet begynner å bli litt liten. Det er bare 10 cm ekstra i lengden nå.... Vi har ikke plass til sprinkelsengen på vårt rom, så snart må han nok inn på sitt eget rom. Kjenner at det er litt småtrist, men at det også skal bli godt å ha soverommet for seg selv. Han våkner nemmelig veldig lett når vi legger oss. Når la dere barna inn på eget rom om natta?
*En rosa og en blå* Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Vi la tulla på eget rom når hun var 4,5 mnd. Har gått helt fint! Var veldig godt å få soverommet for oss selv, kunne lese på senga, snakke sammen og ikke minst - ha litt sengehygge uten å måtte tenke på faren ved å vekke snuppa... ;-P
WildPrincess Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Vi la frøkna på eget rom allerede da hun var 6 uker. Ble så tidlig fordi hun var tett og trengte et godt temperert rom. Fungerte veldig fint det Nå er hun 8 mnd og sover så fint så...
månestråle32 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Vår første var 5 mnd og minste gutten var litt under 4 mnd- går så fint atte!!! tror alle sover bedre da, så lenge dere får en ordning på det me då kunne høre knøttet- babycall eller åpne dører med våre så var et ingen forskjell- tror ikke de vurderte å reagere en gang Men det er jo sikker tforskjell på unger også
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Eldsta ble flyttet på eget rom da hun var 12 uker - skulle vært 9 uker hadde det ikke vært for at vi hadde besøk og rommet var bortlånt. Hun hadde da sluttet med nattmat, og vi flyttet henne så hun slapp å bli forstyrret (og dermed vekke mammaen sin, haha) av pappaen som stod opp ekstra tidlig. Gutteplutt er ikke flyttet enda, men blir ikke lenge til (må bare male rom først). Rommene er tvers over "gangen" for hverandre og vi har dørene åpne, så vi har følt oss trygge. Snuppa reagerte ikke med annet enn bedre nattesøvn av det )
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 vurderer å flytte lillegutt på egent rom! sambo får jo munndiarè hver kveld når vi legger oss hehe,og selv om vi hvisker så våkner lillegutt. Han ble 5 mnd i dag så avgårde kåre inn på eget rom med han snart ja
Trollemor75 Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Vi flyttet Trollet på eget rom dagen han ble 1 mnd gammel. Hadde egentlig tenkt at han skulle sove på rommet vårt minst 3 mndr, men jeg sover veldig lett og klarte ikke å sovne igjen mellom ammingene. Skal sies han grynter masse i søvn! Var bekymret i forkant men det gikk som en drøm, ingen pb fra 1. natt. Nesten litt fornærmende for oss som trodde at han var så avhengig av oss for å føle seg trygg. Lykke til!
lillemirakel!! Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 vi flyttet småtten på eget rom da han var 2 dager....og da protesterer de ikke på det tenker jeg:-) Greide ikke sove g jeg ville at mannen skulle sove sammen med meg- og det kunne han ikke hvis småtten lå der inne. Gikk helt greit! Nå er det en drøm. SMåtten våkner og er fornøyd og lager lite lyder så han ligger våken i senga og pludrer en time ca før vi våkner av det på morgenen:-) På natta våkner jeg med en gang når han er sulten og vil ha mat sef. Er SÅ deilig å ha rommet og senga for seg selv, også mtp et evt sexliv som forhåpentligvis skal på beina igjen. lykke til
helene0: jan09+jun11 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2009 Ja, har tenkt litt på det med sexen også... han har våknet hver gang vi har prøvd oss, os da er det jo ikke så fristende så ofte. Føles liksom litt rart å bli avbrutt :-/
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 vetla vår fikk sitt eget soverom da hun var 5 uker ca, da flyttet vi inn i en større leilighet, nå er hun 5 mnd. hun laget en del lyd når hun sov så sambo måtte sove på sofaen så da flyttet i å fikk ekstra rom til den lille
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 virker som at vi er seint ute, hehe! lillebror er snart 8 mnd og sover fortsatt inne hos oss. synes det er koselig jeg. men mannen min har flyttet ut av soverommet da, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå