Stratos med 3 barn Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Finnes det noen underskiftskampanje noe sted? Grupper på facebook etc? Noen aksjoner for foreldre? Alla møte opp utenfor kommunehus/storting etc? Har fått så liten informasjon hos oss. Kun de ansatte som har hatt ett opplegg, ikke noe for oss foreldrene....
polarn & pyrene Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 barnehagen.no under der ett sted er det underskrift kampanje.
Stratos med 3 barn Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Hmmmmm, jeg finner bare en gammel kampanje jeg.
polarn & pyrene Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 http://www.barnehage.no/no/Opprop/Til-Regjeringen-vstatsrad-Bard-Vegar-Solhjell/ under denne siden er det ett opprop som blir sendt til stortinget.
Stratos med 3 barn Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2009 Ok, da mener vi den samme! Som du ser ble denne overlevert i 2008, men det står også at de vil fortsette med denne i 2009. Fikk bare med meg at den allerede var overlevrt jeg. Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå