Gå til innhold

Ekteskap et heftig tema


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Takk for alle som lot seg berøre av mitt tema om samboer kontra ekteskap. Jeg avslutter dette temaet nå- svarer ikke flere.

Barn har det best i en Guds skaperordning som er ekteskap mellom mann og kvinne- og lærer barna om de sanne verdier du finner i Guds ord.

Hilsen gift mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du kan tenke litt gjennom dine syn på livet også! Jeg tror nok det finnes en gud, men jeg tror ikke han/hun skiller mennesker pga livssyn og legning. Alle, uansett legning og tro, gift og ugift er likeverdige og har lik rett til å ta seg av barn etter min mening.

Jeg kommer nok til å gifte meg en gang, men ikke på grunn av hva som står i bibelen og ikke. Jeg kommer til å gifte meg på grunn av kjerlighet.Å rakke ned på de som velger å leve i samboerskap sier jo mer om deg enn de. Snakk om å heve seg over andre...

Jeg tror nok verden hadde vært et mye bedre sted viss vi slapp slike fordommer som dette!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at det ikke er ekteskapet som ble tema, men dine holdninger og manglende respekt for mennesker som har tatt andre valg her i livet enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars barn som vokser opp i slike omgivelser sier jeg bare...

sier litt om deg/dere foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok slik her i Norge at det er fler som ikke er religiøse enn de som er det... Det er bare å ta en tur bort i kirka på søndag det, og telle hvem som er der. Da blir det faktisk sånn for oss "hednininger" at slike uttalelser du kommer med er svada, hverken mer eller mindre... Synes synd på deg jeg, som ikke klarer å skape dine egne verdier, og trenger ei bok å finne de i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...