Gå til innhold

bryllupspakker hos frisør..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen hva det er vanlig å betale for en bryllupspakke hos frisøren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her jeg bor har jeg sjekket pris hos to forskjellige.

den ene koster 3000kr inkludert prøvetime uten sminke.

den andre som jeg faktisk har valgt tar 2800 inkludert prøvetime og sminke.

den første betaler jeg 360 for vanlig klipp og vask den andre betaler jeg 450 for vanlig klipp og vask, merkelig at de bytter om slik.

men kjører jeg en halvtime nermere byn så er standar klipp minimum 500kr. og i byn ( bergen) kan en finne billige frisører som tar 150kr for klipp.

Skrevet

Vi har valgt å gifte oss i Moss fordi det er et skikkelig fint gods der,som vi ville gifte oss på..Og siden jeg er utenbys fra så dro vi til moss for ordne div,til bryllupet.. var der 3 mnd før å trodde jeg hadde kjempe god til til å bestille time,så det viste seg at samtlige frisører hadde bruder den dagen vi skulle gifte oss på,endelig fant vi en hadde tid.. bryllupspakken der koste fra 2680kr.. Var med sminke,opsett av hår,mat også skifte der..men om det var med prøve time glemmte jeg å spørre om..

Kankje prøvetime er lurt??

Skrevet

Nå ble jeg bekymret, har ikke bestilt frisør enda og gifter meg 11. juli... Hvor er din frisør?

Skrevet

begge frisørene jeg snakket med sa de må ha en prøvetime, flere grunner.

de skal være sikker på at det de gjør faller i smak ( godt poeng)

de vil få øvd seg på det de skal , ja alt skal klaffe den dagen er ikke rom for prøving og feiling når du er på vei til vielsen.

og den frisyren du syns er fin er det ikke sikkert du liker like godt på deg selv alikevel osv

Skrevet

3diamanter: Ja jeg trodde jeg var ute i god tid,siden jeg skal gifte meg den 1.august:P Men de sa at folk hadde bestillt et år iforveien og slik hehe,sikkert mange bridsillas der ute. Var fullt over alt,skikkelig lettvindt siden jeg ikek er kjent i moss og måtte reise rundt å høre med en haug med frisører,men til slutt fant jeg en:)

Den heter Ibsenfrisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...