Gå til innhold

Ang sædprøve (til dere som har fått svar...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på en ting..

Min kjære var flink gutt og leverte prøve på riksen for 1.5uke siden.. Men hvordan fungerer det med svar prosessen?

Går det nøyaktig 2 uker? eller kan vi vente svar nå de neste dagene? Får man brev? Eller ringer man?

setter pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe da har nok min og din vært på samme rom hehe...

sambo reiste tilbake ett par dager etter og hentet det begge gangene....:)

Skrevet

hoho.. så artig.. hehe

Så han kan stikke innom og få svaret i morgen? Trenger man noe tidspungt? eller kan man bare droppe innom?

Skrevet

mellom 08.00 - 14.00 :)

sikkert lurt og gjøre det, for det er 4 mnd siden sambo sin første og noen uker siden nr to, og han har enda ikke hørt fra fastlegen som han egentlig skulle få svaret av...

Skrevet

I vårt tilfelle ringte gyn på sykehuset. Han ringte meg, siden det var mitt mobilnummer vi oppga. Han sa også at jeg kunne vente en inkalling til laproskopi i løpet av 4 til 8 uker. Bedre å snakke med han enn fastlegen synes jeg

Har enda ikke fått innkalling til lap da, og nå er det 5 uker siden gyn ringte... sukk... Men, nå er jeg 2 DPO og kanskje det har klaffet denne gangen!! hihi...

Skrevet

og forresten.. vi ble oppringte nøyaktig to uker etter avlagt prøve :)

Skrevet

Hei hei jenter...

Tusen takk for svar! Jeg sendte gubben til riksen nå på morningen jeg.. Og HURRA alt sto bra til!!!! Det er helt fantastisk.. Nå sitter jeg og venter på at klokken skal tikke, for jeg skal til gyn på Ahus i dag=) Så her skjer det mye i dag, og jeg føler jeg tar et skritt nærmere baby drømmen!

klem til dere

Skrevet

så bra snuppa!!! Super glad på deres vegne :)

Nå skulle jeg akkurat til å skrive svar om hvordan vi fikk svaret, men da trengte jeg jo ikke det :)

Så bra at han var frisk og alt sto bra til!!! :)

Lettelse tenker jeg :)

Lykke til på Ahus idag, krysser fingrene for deg!

Skrevet

Tuuuusen takk...

Det var litt godt og vite kan man si..

Nå må det da bli vår tur snart?!? Hadde vært stas om det klaffet for oss løpet av sommeren... tenk deg om det klaffet for dere på tross av alt.. Det hadde vært noe det!!!!

tusen takk, er veldig spent på hva som skjer.. Tenker det blir pergo på meg jeg... Har jo bare ventet på denne timen siden slutten av januar.. *sukk*

klem

Skrevet

Håper så inderlig på et lite mirakel..

Vi skal bli tante og onkel i desember, mannen tok det litt tungt, siden det er broren hans..

Men vi gleder oss veldig altså :)

Det hadde bare vært så fint om vi også kunne få, så søskenbarna var litt nære i alder..

Tenker det klaffer fort for dere nå :)

Skrevet

så flott:)

du skal se at det skjer nok noe nå snart...nå begynner du og slappe mere av pga at dere nå får hjelp, og vips, så er du plutslelig gravid:)

Skrevet

Jaja, turen til Ahus ble ikke så positiv som jeg hadde håpet på.. Ikke no Pergo på meg gitt=.(

slimhinnene min renser seg ikke som de skal, så om jeg hadde et befruktet egg ville det ikke hatt kjangs til og feste seg.. Det er derfor jeg også har så lange blødninger.. Dermed skal jeg forstette på provera kur til over sommeren, eller helt til jeg har 10dager eller mindre med blødninger.. Så skal jeg inn igjen og få pergo.. Hun skrev august, men jeg måtte regne med at pga ferie avvikling osv var det drømme ønskning.. Så trur ikke jeg får hjelp før nærmere jul igjen.. Så bare og smøre seg med tolmodighet og håpe noe skjer før den tid....

I kveld skal det festes med goood samvittighet!!! nedenom og hjem! hehe

Skrevet

uff da:( det var jo leit.... men dere vet iallefall at gubben sine svømmere er ok....og da skal du se at når du får den hjelpen du skal ha ,så skjer det nok fort:)

jeg kjenner ei som hadde eggstokkene fulle av syster og mannen hadde dårlige svømmere...de hadde fått beskjed om at det kom til å ta lang tid før hun ble gravid pga systene.hun skulle til utreding osv.har prøvd ett år...og en uke før hun skulle til utredning, så var hun gravid:) så mirakler kan skje;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...