lillebie på`n igjen Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 er 12+0 i dag etter 3 runder med prøverør:)gleder meg til å følge dere alle frem til fødsel
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 hei hei og velkommen hitt til oss:D så bra dte gikk på 3 forsøk hos dere. jeg e rnå 18 uker på vei, vi greide det med inseminering hos riksen. moro og komme seg over 2 trimester. klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå