Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Statistikken sier at det er ca 50% før og 50% etter termin, 4% på selve termindatoen

Skrevet

Kommer ikke barnet når det føler at tiden er inne ;-)

Skrevet

Det gjer det jo sjølvsagt, men det er vel akkurat det netti_77 lurer på då-kor tid bruker barnet å føle at tida er inne sånn statistisk sett! ;) Det har eg også lurt på. Føler at "alle" går over termin, men det kan jo ikkje stemme når det er ca 50/50...

Skrevet

St.Hansbaby: Jeg kjenner flest som føder før termin, så da kan det vel stemme med 50/50 ;)

Skrevet

Jeg leste i svangerskapsboken min at 70% blir født før termin...humm, kan godt hende at det er en gammel bok, ikke anelse :)

Skrevet

nettopp:) kjenner jeg er klar til å få ut lille gutt.. så nyskjerrigheten min tok overhånd å jeg ville spørre:)

neste uke skal jeg til akupunktur å sette igangsettingsnåler... håper det virker da jeg var på ul i uke31 å bebisen min veide 2450g...;) så kunne forvente en på 5000g noe som ikke frister for å si det sånn:)

Skrevet

Jeg synes det virker som om flest blir født før termin, men det kan jo være fordi jeg er på overtid selv... ;)

Skrevet

tror statisitikken på førstegangsfødende heller mot over termin.

eller tar jeg helt feil der?

flergangsfødende er det vel en større andel som føder før termin.

Skrevet

Har 3 venninner som har født nå i vår og ALLE har gått over termin. trodde også at det va litt vanligere å få før termin, men ikke nå lenger ;)

Håper dette betyr at kanskje jeg kan være den som får før denne gangen da. gikk 5 dager over sist :)

Skrevet

håpet er ihvertfall før, men syntes det virker som om det er så mange som går over....

Noen som har noe erfaring med igangsettingsakupunktur da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...