Gjest Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hei. Håper dere kan hjelpe meg med 2 spørsmål - er nybegynner her. Når regner dere rugedato? Fra når egget ble tatt ut eller når det ble satt inn? Jeg har hatt egget på plass (håper jeg) siden 9.5. Har de 2 siste dagene begynt å få mensmurring, og i dag har det kommet 2 rosa dråper sammen med crionine gelen.... Brystene har vært ømme, men i dag har de vart normale.... Noen som har erfaringer med det samme... Er veldig nervøs nå, og skal egentlig ikke teste før lørdag, men lurer nå på å ta en test i morgen eller torsdag.... Tusen takk om noen vil hjelpe
melina, glad mamma Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hei hei ) Dette er en spennende og nervøs tid, kanskje den verste i hele perioden. Første rugedag regnes fra dagen etter innsetting. Så hvis du satte inn 9.mai, er du på rugedag 10 idag (etter rask hoderegning). Det at du kjenner mensmurringer er helt normalt, enten det er negativt eller positivt. Hos meg har det alltid vært gode tegn. Rosa crinone er også helt vanlig da slimhinnene blir såre og det er lett å skrape borti med den en setter det inn med. Så det trenger heller ikke bety at det er over for deg. Men det er spennende, det skjønner jeg godt! Mange får ikke positiv test før dag 14, men jeg fikk det dag 11. Men jeg hadde satt inn to, og det viste seg senere at det var tvillinger. Så lykke til med testingen, om du gjør det i morgen, torsdag, fredag eller lørdag. Ikke gå i kjelleren om den er negativ i morgen, for som sagt så får mange ikke positiv test før dag 14. Lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå