Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Jeg er så usikker på om jeg kjenner "nok" liv i magen min.. er i uke 25 nå, og synes jeg har så rolig baby. Nå skal det sies at jeg er langt fra rolig, og har lite tid til å virkelig sette meg ned og kjenne etter. Jeg kjenner jo noe hver dag, litt bobling, litt spark, og særlig når jeg endelig legger meg ned om kvelden. Men ofte er det helt stille der inne, og jeg får ikke så mange virkelig kraftige spark, det kan det gå dager mellom. Jeg er så usikker på hva som er "normalt" og om jeg burde kjenne mer liv og kraftige spark. Hvordan har dere andre som har kommet omtrent like langt det?
Wandaaa89 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hei! Jeg har tenkt litt på det samme, jeg er 27 uker i dag faktisk og jeg kjenner ikke så ofte skikkelig kraftige spark, og om jeg har det er det ofte bare et også mange svake. Pleier å kjenne barnet mitt sparke når jeg setter meg ned og tar en pause på jobb og når jeg legger meg om kvelden. Av og til våkner jeg også om morningen av at den lille herjer Men jeg trur det er normalt, barnet blir sterkere etter hvert
*toppris* Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 her har gutten min sine faste tidspunkt hvor han er ekstremt aktiv, skikkelig "heihei her er jeg", så kjenner godt med liv hver dag... er nå 24+6 og det blir bare sterkere og sterkere, kjenner det også godt utenpå magen, hele beveger seg når han står på... men ang liv og bevegelser så er det svært variert, hvor mye man kjenner, hvor ofte osv...
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Hvis du kjenner liv hver dag syns jeg du er heldig =) Nå er jeg førstegangsfødende, så jeg er veldig usikker på hva som er liv fra babyen, og hva som er lyder fra min mage. Nesten litt identitetskrise.. Men jeg kjenner det ikke så ofte i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå