November mamma :o) Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Jeg fikk brev i posten her om dagen om ul på Bærum. Var ikke særlig fornøyd. Det er to uker senere enn det burde være og det er kl halv fire.. Ikke særlig når det tar en time og vi skal hente i barnehage... Men det står at det ikke anbefales å bytte time. Jeg ønske likevel å prøve å bytte.. Tror du det nytter å prøve?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 det er vel mellom uke16-19 som er vanlig er det ikke?.. men uansett så ville jeg prøvd å forandre på det.bare forklar dem situasjonen osv... det at det står at det anbefales å ikke bytte time, det er egentlig bare for de som vil bytte time til senere tror jeg... for ale foster er omtrent like store i denne perioden fra 16-19 uker men det er jo bare å prøve, for du vil jo bare ha en tidligere time
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Jeg fikk flyttet timen med førstemann pga eksamen, så er jo bare til å spørre, men da bør du ringe så snart som mulig. Alt fram til uke 20 er vanlig, når har du f¨ått da?
November mamma :o) Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2009 Det står at det ikke anbefales å bytte fordi de har så mye å gjøre.. Men jeg tror jeg skal prøve å bytte likevel.. Synd om vi ikke skal glede oss over ul fordi vi blir stresset av å måtte nå barnehagen. Pappan må jo få bli med. Jeg hadde håpet å få, ut i fra beregninger, ul ca 8 juni. Men har fått 22 juni. Da vil jeg være 21 uker.. Men jeg har vært ekstremt dårlig hele svangerskapet denne gang og har får liksom ikke helt roen på meg før jeg ser at alt er i orden med den lille..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 uke 21..hmm..da ville jeg prøvd å bytte jeg og ja. håper det ordner seg da
SuperSizeMe Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Skader jo ikkje å prøve å bytte :-) Det må dei tole når dei sender ut timer på denne måten. Kan jo ikkje passe for alle alltid! Det er nok bare for å unngå at alle som er utolmodige skal prøve å få tidlegare timer, men for deg passer det jo rett og slett dårlig. Hadde også stilt spørsmål med at du ikkje fekk komme til før i veke 21... Men for alt eg veit kan jo det vere vanlig. Eg har time når eg er 19+0 og syns det virker seint nok. Men so er jo eg en utolmodig sjel då, og vil så gjerne finne ut om alt er bra med den vesle...
Plutselig_gravid Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Jeg ville ringt å byttet!! Jeg hadde ordinær ul i uke 19. Det gikk fint det, men terminen ble flyttet 11 dager slik at jeg var i uke 17 i stedet. Siden de oppdaget at tulla kun hadde to blodårer i navlestrengen i stedet for tre fikk jeg ny ul i uke 21 for å følge med på veksten.. Og hadde den ultralyden vært den ordinære hadde jeg fått termin som var 1 mnd tidligere enn den jeg fikk på den ordinære. Snuppa var nemlig vokst så masse og var da 90%over gjennomsnitt for den uken. Hadde da fått termin i midten av februar og ikke i slutten av mars hvis ul i uke 21 hadde vært den ordinære!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå