Lykkelig med Maiken Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 E bra glad det e sol og sommer no og at det e ennå håp for å bli gravid. VI har hatt første ivf forsøk og det gikk desverre ikke.. Utrulig kjedelig, men ka kan man gjøre.. Må bare prøve å motivere seg tel et nytt forsøk etter sommeren og prøve å kose seg masse i sommer.. Ønsker alle her inne masse lykke til.. No vet jeg ka dere går igjennom og vet at det e ei stor påkjenning, en berg og dalbane rett og slett.. opp og ned. klem:-)
håp-74 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hei senjajente : ) Det va veldig leit det ikke skulle gå for dere denne gangen, har hatt endel misslykka forsøk så jeg vet hvordan du har det. Er selv i rugedag 8 med mens smerter skal teste den 25 mai men tror kansje jeg bare må innse att vi må møte sommeren uten spire i magen : ( Gi ikke opp senjajente, det går flere tog og VI SKAL komme i mål til slutt, er ikke snakk om noe anna!!!!! Dere får i allefall en flott sommer i møte vist dere skal være i Senja, er bare en fantastisk flott plass var der sist i fjor sommer ; ) Lykke til videre, om ikke så brått er du på hesteryggen igjen, ser fremm til å treffe deg her inne snart ; )
Lykkelig med Maiken Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk:-) Har faktisk gått overraskende bra i dag, men har nok forberedt meg de siste dagaene når eg har hatt mye mensensmerte de siste to dagan.. Men det koster penger, tar tid, ei evig venting, spenning, glede og no blei det jo veldi trist.. Sitter litt å tenker hvorfor? når de ikke kan finne noen feil med oss, mannen hadde litt nedsatt sædkvalitet for over et år siden som var helt normal no ved ivf. Men det er nok ikke svar på alt.. Men vi har 6 gullegg på frys så neste forsøk slipper vi kanskje sprøyten og uttak av egg som jeg synes va det verste, ivertfall det eg merket mest på kroppen. Nei vi skal ikke gi opp håpet, aldri:-) Skal nyte sommeren i Tromsø og på Senja.. I dag har vi kjøpt oss ny bil som vi kan kjøre litt rundt i hvis vi vil farte i ferien.. Masse lykke til, håper du ikke får mensen:-)
Rose69 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Så dumt, Senjajente. Det er en berg-og-dal-bane greie det vi driver med...Utrolig mye følelser og håp. Men flott at du har 6 egg på frys! Det er veldig bra.J har aldri opplevd egg på frys, det er jo en flott bonus for dere :-) Masse lykke til, tross tunge dager.. Vi får håpe sommeren vil bringe oss lykke og morgenkvalme ;-) Klem
MammaHåpet Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Uff, Senjajenta, nå ble jeg VELDIG lei meg...dette må väre så töft akkurat nå for deg. men du vet at det blir bedre. men sikkert veldig tungt akkurat nå når du får resultatet. Men ja, ikke gi deg bare!!! legen min sa, at det var veldig få som lykkes på förste forsök, det var sjelden. om man lykkes ilöpet av de 3 förste forsök, da er det veldig bra. så det er bare å kaste seg inn i next round, er sikker på at det går til slutt! med sååååå utrolig mange egg på frys a gitt!!! helt utrolig!!! jeg fikk jo bare 2, selv om jeg hadde 16(!) embryo. der ser man, det er ikke kvantiteten , men kvaliteten;) dere har sikker super kvalitet, da. så det ordner seg vettu;) går selv å "venter" på mensen nå...dvs, håper den ikke kommer. men jeg tör ikke å teste för fredag, har fått helt angst etter neg. test på rd 9. uff, litt av en karusell å ta dette, gleder meg nesten til det er over, uansett resultat, om det ikke blir no med meg heller så skal jeg iallefall bare nyyyyte sommeren i fulle drag, og et glass vin, hehe;) det må du love meg at du gjör også, okey? så sees vi kanskje her inne i neste runde? Stor klem!
livk (nr.3 på vei) Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Så utrolig synd at det ikke gikk. Hadde virkelig troen på at dette skulle gå for deg. Men vi vet jo at det ikke går på 1.forsøk med alle. Du høres i hvertfall positiv ut og det er veldig bra. Ja nå får du nyte sommeren og tenke på at i august kommer de til å legge inn 2 egg. Lykke til videre. Og jeg krysser fingrene for august.
Lykkelig med Maiken Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2009 Tusen takk jenter:-) Det e så utrulig godt me all den omtanken her inne:-) I dag føler eg meg faktisk litt lettet å fri for negative tanker.. Den ventetia e over og no kan eg fokusere framover, må bare sei at den rugetia har vært det verste av alt. Men nytt håp i sommer og nytt forsøk i august håper jeg.. Og har sagt til mannen at det er nok meningen vi skal få tvillinger siden vi får to egg på neste:-) Og mannen sier at vi skal klare det på egenhånd før neste forsøk.. Nei så dettan går snart i boks med en spire:-) Kanskje eg tar meg et glass vin i helga allerede, har faktisk ikke rørt alkahol siden vi va i syden i januar.. men inga savn egentlig heller. Krysser fingrene for dere som ikke har fått mensen og for meg på neste forsøk. Ha en super fin sommer med morgenkvalme og spire:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå