håp-74 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Går på Progestan pga ett fryse forsøk. Progestan er ett ikke registrert pereparat her i norge derfor er det få apotek som har slike medikamenter liggende. Må bestillest fra Oslo i god tid før du trenger dei. ( slik er det i allefall her jeg bor ) Bestiller dei gjennom vårt lokale apotek, dette har jeg hele tiden vist om men av en eller anen grunn så hadde jeg glemt å bestille og holdt på å gå tom. For att skaden ikke skulle bli for stor valgte jeg å ta bare en Kapsel i går kveld og 1 i dag tidlig da det var uvist om når jeg fikk tak i flere. Tenkte att det var bedre å ta mindre dose og ha noe støtte, enn bruke opp alt og kansje være flere dager uten noe i det hele tatt. Nå klarte jeg heldigvis å ordne nye kapsler i dag fra ett anna apotek fra ei anna Kommune så no er jeg i rute igjen. Lurer på om dette kan ha noe å si med tanke de dyrebare egga mine, att det kan slå negativt ut. Litt bekymret her !!!!!
melina, glad mamma Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Dersom du bare gjorde dette i en dag, vil jeg tro at det ikke er så farlig. (Det var jo ikke en hel dag engang). Vi tar jo så rikelig, og kanskje klarte du det uten at så masse kom ut igjen også? Ikke bekymre deg for det, og skulle testen bli negativ, så er det lite sannsynlig at en dag gjorde dette. Nå krysser jeg fingrene for at dette går bra for deg!!! Lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå