sjettejuli Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 ALLE kommenterer at jeg er gravid, magen står rett ut (særlig om kvelden), og jeg asser ingen bukser lenger... Sist hadde jeg ingen antydning til mage ved denne tida. Jeg er LIVREDD for at det er en haug med barn inni der...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 kan være fordi livmora di har vert gjennom dette før og derfor blir fortere større...sies det ialefall om det er nr 2 eller mer...og ja eller det kan være tvillinger ellernoe:) du får spørre jordmora om du kan få en tidlig UL
lucky1 Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Samme her.............huff som den vokser...... Har vært å sjekket at det ikke er flere hehe
Sjarmi Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Jeg er i uke 18 og har også fått kjempe mage! Har vært stor den siste mnd egentlig. Og det er bare en der:-) Alle ser at jeg er gravid......og dette er første......litt flaut.
SuperSizeMe Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Jada. Er i veke 16 og har ganske stor mage. Har hatt mage lenge. Har sett på bilder fra svangerskapet eg hadde med forrige mann, og då hadde eg ikkje slik mage før eg var 5-6 mndr på vei. Så det kan nok ha med at du går med 2. mann! Eg har forresten bare 1 inni der.... :-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 JA!!! er enorm på kveldene!!! Var på personalmøte her om dagen, å da kommenterte sjefen min: Å gud så stor du er blitt!!!! å så fort!!! Ikke så veldig morsomt, menmen, er jo bare 2år siden sist jeg var gravid, så kan vel kanskje ikke forvente så mye annet
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har også diger mage Er 18 uker i morgen og har virkelig sett gravid ut i en måned allerede... Jeg er også 2.gangs,- fikk en tulle for 2,5 år siden,så tenker livmoren husker hva den skulle gjøre og gjør det tidligere denne gangen...Håper ikke det gjør meg enda større på slutten,- var mer enn stor nok forrige gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå