GuttBonusJ+lillegullNov13 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Det vil si, di har fått litt kontakt igjen over msn og meldinger. Noe jeg syns var helt ok. Til jeg fant ut at di snakker om forholdet vårt. Ho gir han tips som blant annet å lage romantiske middager osv, og omvendt. Her om dagen fant jeg ut at di snakka om analsex og dildo, aner ikke hva som er blitt skrevet ellerno, jeg bare vet at di har hatt en slik samtale. så Her om dagen satt han på msn, han lukket igjen pcn, å da jeg tok den opp igjen stod det: Ikke det at jeg tror du fysisk sett du noengang hadde klart å være utro". Å jeg spurte hva ho mente med det, men fikk ikke svar. Sendte en post på nettby, å fikk til svar om at di var venner, å det var jo helt normalt mellom venner og snakke om sex. Dette er da exen hans for ca 4 år siden. Men hvordan reagerer man? Vet han skriver med en del jenter på msn men ..Disse er også noen han har logget med/rotet med/hatt en flørt.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Dette hadde ikke vært populært hos meg i alle fall. Mannen min hadde eksplodert om jeg gjorde noe slikt. Så lenge som han føler han må skjule det for deg, vet han nok innerst inne at det ikke er helt stuereint å ha slike samtaler.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Det han ikke kan gjøre uten at du står over skulderen og leser, bør han ikke gjøre. Så mye respekt bør han ha for deg. Her bør du si fra hvor skapet står. Hva du er komfortabel med og ikke.
Gemini77 Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Syns det iallefall er totalt mangel på respekt ovenfor deg! Hvis han ikke kan sitte og skrive dette mens du er der, så er det over streken.
mamarama og lille banan Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 aldri i verden om jeg hadde akseptert det...
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Det hadde ikke falt god jord hos meg hvertfall. En gang hadde sambo sagt til sin eks at sexen ikke var noe å klage på, at det var helt fantastisk (hun klaga over sølibatlivet, og spurte hvordan det var med han), og det var på en måte greit, for da hevet han seg over henne, haha. Men å skrive om slikt, å være SÅ gode venner.... no way!
therehag Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 jeg var i en lignende situasjon.. og jeg sa at dette satte jeg ikke pris på, og at jeg ble lei meg når han gjorde sånn. jeg sa også det at siden han holdt det skjult for meg var det tydlig at han visste at jeg ikke ville likt det.. resultatet var at han sluttet og tilbrakte mere tid med meg og mindre tid på dataen;)
*MariDuBedårer* Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 det han ikke gjør åpenlyst for deg, er det samme som utroskap i mine øyne. Jeg hadde aldri akseptert at min samboer hadde hatt kontakt med eksene. Og hadde jeg oppdaget at han til og med snakket om sex med noen av de, ville jeg ansett det som utroskap.
ellaaa Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 jeg hadde aldri godtatt det..det er å gå litt for langt..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 Dette hadde jeg aldri akseptert. Og det vet jeg at mannen min ikke hadde heller... Jeg er ganske tolerant og hadde egentlig ikke brydd meg om min mann hadde hatt kontakt med en eks, men det er måten de har kontakt på.. Hvorfor i huleste skal de snakke om sex og slikt.. Dette er langt over streken,..
snart mor til 3 Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 nope...aldri vært tillatt her i huset! Man skal aldri gjøre eller si noe man ikke kunne gjort med sin partner til stede.
FanteGuri Skrevet 20. mai 2009 #12 Skrevet 20. mai 2009 Laaaangt over streken!!!! Jeg har også hatt noe kontakt med ekskjærester sånn rett etter det ble slutt, men vi har aldri snakket om sex, det hadde jo blitt helt feil!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 20. mai 2009 #13 Skrevet 20. mai 2009 Du kan jo spørre dette mennesket om hun hadde sagt at det var greit dersom han gjorde det mens han var sammen med henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå