Gjest biss med twins Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har spurt her før og prøver igjen; vi flytter til Ullern om to uker, lurer på om noen av dere har tips til barneaktiviteter i nærheten?? Som barnedans / sang / svømmehall / lekeplasser ol..vet om åpne barnehager i hvert fall. Jeg er hjemme med to og et halvt x 2=)
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Det er visst noen tilbud med dans og idrett for barn i den delen av Oslo. Her i Bærum er det dårlig med tilbud til så små.
Gjest biss med twins Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Jeg kommer til å holde meg mest i Bærum, der jeg er kjent..så ut som jeg hadde tenkt til å bo på Ullern I Bærum;) Hmm..får jo håpe jeg finner noe da, greit å ha noe å gjøre på i løpet av dagen, jeg kjenner ingen der.
Gjest biss med twins Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Der var poenget mitt. Det er jo i Oslo.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Sorry, jeg sliter litt med lesingen idag Trøtt, trøttere, trøttest.. Uansett, det er ikke veldig mye aktiviteter til barn under 4 år, sånn utenom svømming da. Jeg har venner i vestre aker bydel, og der er det turn, ballett, dans osv.
Gjest biss med twins Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Hihi, jeg trodde det var sarkastisk ment:) Takk for hjelpen uansett. Jeg får spørre litt rundt på åpen bhg når vi har flyttet
Precious Cargo Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Sjekk www.babykroken.no, der har de litt aktiviteter for de små. Hvertfall noe som heter "synge og danse" som passer for en to-treåring. I tillegg har hvertfall turistforeningen faste trilleturer hver torsdag med avgang fra Sandvika helsestasjon. Det finnes flere åpne barnehager også, vet om en på Gjettum bl.a, men du finner nok mer info om andre på hjemmesidene til Bærum kommune. I tillegg har du jo Elisabeths svømmeskole (www.svommeskole.no) som holder kurs for bla 2-4åringer flere steder i kommunen. Si gjerne fra om du finner no spennende å bli med på, vi er flere som er på jakt etter aktiviteter her:)
Gjest biss med twins Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk for tips, jeg har notert! Og jeg sier i fra hvis jeg snapper opp noe annet interessant=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå