Gå til innhold

Har du opplevd servise utover det vanlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper å få høre noen gode historier.

Her er min:

Jeg hadde kjøpt meg et par dyre nye sko. Tre måneder etter gikk jeg inn i en butikk som solgte de samme skoene for å kjøpe noe helt annet. Selgern påpekte at jeg hadde slitte sko og spurte hvor gamle de var. Så sa han at han ikke kunne la meg gå ut av butikken med de gamle og jeg fikk de nye skoene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Ble de dyre skoene dine så slitt etter bare 3mnd?

Høres ut som salgstriks det der synes jeg... Har selv jobbet i en butikk der det skulle være veldig service, utrolig hvor lett det er å lure kundene til å bruke penger.. Bare ved å gi ekstra god service (bare slenge på litt ekstra fakta slik at folk blir imponert å tro at de er nødt for å ha akkurat dette produktet).

Skrevet

Service, heter det... Servise er noe helt annet!

Så selgeren tok skoene dine og sendte de til leverandøren og du fikk et par nye? Og de var ikke kjøpt i den butikken?

Ja, stemmer det, er det jo ytterst bra service. Der var du heldig!

Skrevet

To ganger har jeg opplevd veldig god service når jeg har flydd med Sas.

Ene gangen hadde jeg kjøpt en flaske vann på flyet, men var så uheldig å miste korken. Jeg/vi kunne ikke finne korken igjen, så da fikk jeg like så godt en ny flaske.

Den andre gangen kjøpte jeg en ciabatta med pepperoni. Datteren min var med da, og hun ville smake. Flyvertinnen sa at det ble kanskje for sterkt for datteren min, så hun ga meg en sandwich gratis.

Skrevet

Takker for den, hilsen SAS ansatt.

Skrevet

Jeg knuste et glass som jeg trengte av en serie fra glassmagasinet i oslo. Ringte ned og fortalte de problemet, og de sendte et glass i taxi opp dit vi bor. De betalte taxien.

Skrevet

SAS ga meg verdens verste service. Ugh. Men orker ikke legge ut negativitet siden dette ikke skulle handle om det.

Skrevet

Jeg skulle kjøpe et antrekk til min far på Dressmann. Jeg var litt usikker på størrelse, så jeg spurte en ekspeditør hvilken størrelse han brukte, siden han hadde lik kroppsbygning som faren min. Han tilbød seg da å prøve de ulike antrekkene slik at jeg fikk se dem på. Kjøpet ble kjempevellykket. Levende utstillingsdukke:)

Skrevet

Positiv tråd!

Jeg glemte engang egg og det var askeonsdag, fant dette ut en halv time etter stengetid, men butikk mannen åpnet for meg.

Skrevet

For noen år siden skulle jeg reise med SAS. Jeg hadde, av alle ting, klart å lese feil klokkeslett på billetten. Når jeg kommer til flyplassen og innser at flyet mitt allerede hadde gått, gikk jeg til SAS-skranken og hun satte med opp på et senere fly, helt gratis. Det syntes jeg var utrolig snilt gjort.

Skrevet

åh, så gøy med en positiv tråd ja! :D

Så har vi jo de smarteste i gjengen som bare MÅ påpeke skrivefeil :P Jeg skjønnte veldig godt hva HI mente :P

Jeg hadde kjøpt en topp på Lindex, og da jeg kom hjem tenkte jeg meg ikke om, og bare klippet av lappen på toppen før jeg prøvde den på. Toppen passte ikke, og jeg tok sjangsen på å prøve å få bytte den. Den hyggelige dama i Lindex-kassa smilte og pratet så vennlig med meg, og alt var i skjønneste orden. Jeg fikk til og med pengene tilbake uten kvitering og selv om lappen var klippet av. Ikke alle som hadde vist en kunde denne tillitten :)

Skrevet

Det har skjedd med meg å sas også. Viste ikke at jeg hadde sett feil før jeg kom til innsjekk. Kom som vanlig i god tid, men hadde lest ankomsttid i stede for avgangstid. Ny billett, med et smil. Ingen ekstra avgift. Kom fraktisk frem til min endelige destinason på samme tid som jeg skulle ha kommet.

Skrevet

Det var riktig god kundebehandling fra LIndex. Så fint, det er jo sånn man får kunder til å komme tilbake.

Skrevet

Skoene mine hadde blitt så slitte etter kun 3 mnd fordi jeg hadde kjørt motorsykkel med dem. Men det spurte heldigvis ikke den snille mannen bak kassen om. Ble helt sjokkert, da jeg sto utenfor butikken med et par flunkende nye gratis sko som hadde en prislapp på rundt 2000 kroner .

Skrevet

Det kom en kabelTVmontør hit for å fikse noen nye tv-punkter. Vi pratet litt, og jeg nevnte at den ene telefonkontakten min ikke virket, og at det hadde vært noen hos meg for å sjekke det. De sjekket det og konstaterte at den ikke virket, og sa at da måtte jeg bestille reparatør (selv om de var reparatører så kunne de ikke reparere fordi jeg bare hadde bestilt kontroll av linja!). Det syntes kabelmannen var så elendig service at han ble falu på bransjens vegne og reparerte telefonkontakten min gratis!

Skrevet

Det var en fint Himmel og hav. Snill mann som tok ansvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...