Tøysetipp Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 og invitere seg med i samtalen er fryktelig irriterende. Jeg synes også det er frekt og freser om noen spør hvem jeg snakker med _når_ jeg sitter i tlf. (.. går som regel inn i et annet rom) Og hvem jeg sender meldinger til og hva det står i dem!!! ? Er det bare jeg som er spesielt irritabel? Min søster påstår nemlig det:-s Hilsen sureguri
Hufsla Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 jeg ville nok ikke ha spurt hvem du sendte melding til og hva der stod, men om du hadde satt deg ved siden av meg og snakket i telefonen hadde jeg fort "deltatt" i samtalen. Dersom du hadde lest melding mens jeg gav deg en beskjed eller noe hadde jeg også kanskje spurt. Jeg har aldri latt meg irritere av det, men har kanskje ikke vært så utsatt?
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Ja, kanskje litt? Jeg spør gjerne mannen om hvem han snakker med dersom det ikke kommer klart fram fort slik at jeg selv skjønner hvem det må være, han gjør det samme med meg. Vi kan også spørre om sms til hverandre. Ellers spør jeg ikke til andre da, regner med de evt gir beskjed om det er noe.
blåbæret Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Jeg kan fint finne på å spørre hvem noen prater med i telefonen, særlig hvis de ikke går unna og jeg hører en del av samtalen men ikke kobler hvem h*n prater med.
Gjest biss med twins Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Jeg er fæl til det..å snakke i bakgrunnen spesielt når samboeren sitter i tlf. Unnskyldningen er vel at han glemmer ofte ting han skulle husket på å si;)
polarn & pyrene Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 jeg liker ikke at noen prater til meg når jeg sitter i telefonen. Mannen er ekstrem til å prate til meg og er med i sammtalen når jeg sitter i telefonen, men når det ertvert om så må jeg være helt stille og han blir sinna om jeg sier noe. Jeg går gjerne inn i ett annet rom jeg.
Tøysetipp Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2009 Jeg går også inn i et annet rom. Det hender andre kommer inn der igjen, og det er da jeg blir irritert. Når de ikke ser at jeg står opptatt. Jeg har aldri spurt noen hvem de prater med, med mindre de henvender seg til meg. Jeg har jo også deltatt i prat med felles venner og sånn. Da jeg var gift fallt det meg heller ikke inn. Hva om det var arb.giver, en annen viktig telefon. Også skal kjerringa stå i bakgrunnen å melde seg inn. Er folk redd for å gå glipp av noe umiddelbart, eller er det for å kontrollere at det ikke er sekretæren som ringer, eller... Noen av venninnen mine kan finne på å plystre i bakgrunnen om det er en jeg treffer ol. Da blir jeg en furie. Men, det er vel det de synes er gøy. At jeg hisser meg sånn opp. Ha ha:-S :-))
*Little Miss Sunshine* Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Jeg snakker nok noe med når mannen ringer, men kun når det er familie/venner og det snakkes om et eller annet som har noe med fx. meg og eller barna å gjøre Snakker ikke med om det er jobb telefoner eller mer privat snakk med venner. Spør ikke hvem han snakker med midt unner samtalen/sms, men kan godt være nysgjerrig å spørre etterpå noen ganger
*Little Miss Sunshine* Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Andre end mannen snakker jeg ikke med når de er på telefonen eller spør hvem de snakker / smser med.
pandabjørn Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Jeg snakker fælt i bakgrunnen hvis mannen min snakker med moren/faren hans....som regel glemmer han å si det han skulle ha sagt og da må jeg trå til hehe.. og jeg spørr alltid hvem han får sms fra, om jeg ikke leser meldingen først... her har vi det sånn at ikke mob er bare hans eller min...her leser vi meldingene til hverandre )
Tøysetipp Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2009 Den dagen dama mi forlanger det, legger jeg meg inn !!!
pandabjørn Skrevet 19. mai 2009 #12 Skrevet 19. mai 2009 Tøysetipp hvem var den rettet til? Den dagen dama mi forlanger det, legger jeg meg inn !!! men er ikke du dame?
pandabjørn Skrevet 19. mai 2009 #14 Skrevet 19. mai 2009 jo jeg vet da det men det er i så fall første tilfelle jeg har hørt det her inne på dib
Tøysetipp Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. mai 2009 Den var rettet mot din kommentar, ja. Jeg er nok ikke den eneste her inne, men i hvert fall det første tilfellet du har hørt om.
Monajenten Skrevet 19. mai 2009 #16 Skrevet 19. mai 2009 Hvilken interesse har du _egentlig_ av å lese mannen din sine meldinger, til og med før han får lest dem selv? De er jo naturlig nok ikke sendt til deg siden de ikke kom på din tlf? Jeg er bare veldig nysgjerrig her altså.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #18 Skrevet 19. mai 2009 Det er frekt å lese andres meldinger, ikke bare for den som eier telefonen men også for den som sender! Jeg sender sms til venninna mi, ikke til mannen hennes, så han kan dra de lange øya sine bort fra innboksen hennes! Frekt, respektløst og usmakelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå