Gå til innhold

Hvor finner jeg stor nok amme bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker str 90 dd eller e til vanlig.i noen modeller, er kun noen modeller som passer mine bryst..

Men brystene mine har blitt mye større. Har termin i dag. Men de har vært så store som de er nå i 2 uker. Har prøvd alle hos lindex og kapp ahl. H&m har ingen soom er store nok til vanlig.

Bestilte den største stre hos sparkjøp . 90 e tror e det var. Men den var alt for liten i cuppen.

Begynner å bli litt stresset, har termin i dag og klarer ikke gå uten bh. Spesielt ikke nå som brystene er så store og tunge.

Har prøvd å måle de og fylle målene inn i slike bh str tabeller... men de str jeg får opp der er alt for små til meg..

Tror jeg har ganske brede bryst

Blir takknemelig for alle tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager skriver feilene. Skrev litt for fort..

Skrevet

Hei.

Har selv blitt tipset om undertøyskjeden Change, der skal de visstnok ha flinke folk og godt utvalg. :) Har ikke kommet meg så langt selv enda, men tenkte å ta turen når termin nærmer seg. :)

Skrevet

LaLina på St.hanshaugen i Oslo. De har fra A-J-cup og en fantastisk servise. Må påregne rundt 500,- per BH!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva med butikker der de selger mammaklær? Jeg bruker vanligvis 75DD men måtte raskt opp i 75G. Kjøpte på Bebito her i Trondheim. Dersom du har sås store bryser bør du uansett ikke kjøpe billige BH-er fra kjedebutikker, men investere i noe skikkelig så du ikke pådrar deg skulderslitasje og annet småsnacks...

• 2 uker senere...
Skrevet

har ikke reimers der du bor da? de har jo gode og store ammbher og vanlige bher.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ser at det er flere av nettbutikkene som annonserer her på BIM som har amme bher opp til I cup. Du må kansje vente litt før du får de vet ikke hvor lang leveringstid det er men da vet du at du får i vertfall.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Change har Bh'er opp til J-cup. Kjøper bare BH'er der da jeg bruker G/H selv (og I/J nå...). Bra utvalg og god service! Har også hørt at de kan bestille, men dette har jeg ikke forsøkt.

Skrevet

har også 90dd til vanlig og med 29 dager til termin er puppene blitt enorme, og større skal de bli. Har kjøpt en change bh i 90 h men den kunne vært en str større i cupen, men de hadde ikke inne i butikken..

kanskje kan du finne noe her:

http://underverker.no/amme_bh/C_53_25

eller på

mammatrend.no

lykke till

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...