KK24 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 hei, nå er jeg skikkelig lei meg, var så forbanna dum og tok en test nå og den var selvfølgelig negativ uff:( har ikke fått mensen heller. er så lei meg. er løpet kjørt?? please hjelp meg med noen oppmuntrende ord:) takk for svar
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hei. Jeg fikk negativ test på dag 10-12 på ett forsøk. Viste svakt positivt på dag 14. -var gravid, men mistet desverre. Så godt mulig du er gravid!! Dag 11 er tidlig å teste.. Lykke til!
KK24 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 tusen takk. håper det blir positiv her også.
MammaHåpet Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Katta23! slapp av, vent med å teste til legen din sa du skulle det, så slipper du sån usikkerhet. Vi er forskjellige, og mange vises det mye seinere på. så lenge du ikke har fått mens så er det like mye håpe for deg som for alle andre;) jeg kjenner ei jente som ikke hadde positiv test för EN uke etter forventet mens!!!!! nå har hun en nyfödt sönn... jeg skal teste fredag, og ikke för , hvis ikke mensen kommer. er på rd13 nå...
MammaHåpet Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 ...dvs rd14, for nå rundet vi visst midnatt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå