Gå til innhold

Trenger litt støtte/oppmuntring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i dag hos jordmor,jeg vokser fint og babyen sparker utrolig mye (er i uke 25) Da vi skulle høre på hjertet var ikke hjertelyden helt rytmisk,altså hjertet hoppet over noen slag! Jeg ble kjempe redd!! (er ikke en som blir bekrymret lett og det er første gang jeg har blitt redd for babyen min) Jeg begynte å gråte! Jordmor ringte A-hus for å forsikre seg om at dette er normalt.Noen hun mente,hun mener han er umoden og dette er normalt og et tegn på at han bare er for liten til å klare seg på egenhånd. A-hus jordmoren og en legen denne jordmoren pratet med sa at dette stemte.. Ble jo litt beroliget,men nå går jeg og venter på at han skal sparke heeele tiden og er veldig redd!

 

Noen som har noen erfaringer med dette,enten med eget svangerskap eller har hørt om andre lignende historier?

 

Håper noen svarer,bedre med for mange svar enn ingen.. Trenger bare litt støtte!

 

Velger¨å være anonym,da det bare er jeg og barnefar som vet om dette..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaringer med dette, desverre! Men vil bare gi deg en klem! Jeg håper at hjertelyden høres bra ut når du skal høre den igjen!

Det er ikke noe gøy å gå rundt å vere engstelig, det vet jeg hvertfall noe om!

 

Men jeg vet hvertfall at de som jobber på A-hus skal vere veldig dyktige!

Vi får bare krysse fingrene for at dette stemmer, noe jeg absolutt tror!

 

Det kommer til å gå så bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen:) Ja,jeg får virkelig håpe at alt går bra,han sparker jo og står i like mye som han pleier nå.. Sikkert bare meg:S

 

Får lov til å komme tilbake allerede neste fredag for å høre,heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Men at barnet ditt sparker skal jo bare vere et godt tegn! Jeg trur det kommer til å gå så bra! Men like vel så er det bare helt normalt å bli engstelig! Det hadde vert rart om du ikke ble det :)

 

Så bra da! :) Jeg krysser vertfall fingrene for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da jeg var i uke 23 opplevde jeg nesten det samme. På jordmorkontrolltime, var det veldig uregelmessig hjertelyd. Jordmor ville sende meg til Ahus, men da hun ringte inn dit, sa de der inne at det var veldig vanlig når jeg ikke var lenger ut i svangerskapet. Jeg ble ikke så veldig urolig, da lillejenta i magen var aktiv fra jeg stod opp om morgenen til jeg la meg! ( noe hun fortsatt er!!) Men jeg fikk også en oppfølgingstime til jordmor to uker etter, og da var hjertelyden helt fin.Nå er jeg 27 uker på vei, og skal på nok en time til jordmor neste uke. Syntes det var greit å få en ekstra time til jordmor.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går på ekstra ul-undersøkelser pga forstørra nyrebekken hos fosteret. Der viste den ene ul'en masse doble hjerteslag. Ble tilkalt hjertespesialist, som sa at dette var helt normalt og at det var pga at hjertet var umodent. I enkelte tilfeller kunne faktisk hjertet stoppe helt opp ei kort stund også. Ny ul uka etter viste at alt var helt fint.

Er nok ikke noe å bekymre seg for, men skjønner at du gjør det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...